Bowie har muligens den mest solide diskografien av dem alle, så rådet er å kjøpe alt - inkludert Live-skiva Youytube-klippet er hentet fra: Reality Tour. Hvis det er digitale utgaver, så er det nok de tidligste og minst komprimerte som gjelder.Hvilke album av David Bowie er noe å samle på og som har brukende lyd
Hadde noe mix album på kassetter en gang, men spilleren er nå død.
Mener jeg har en DVD en plass med denne på.
Herlig grooooovy versjon av låten dette kuttet.![]()
Fortiden går det i digitale versjoner.Bowie har muligens den mest solide diskografien av dem alle, så rådet er å kjøpe alt - inkludert Live-skiva Youytube-klippet er hentet fra: Reality Tour. Hvis det er digitale utgaver, så er det nok de tidligste og minst komprimerte som gjelder.Hvilke album av David Bowie er noe å samle på og som har brukende lyd
Der har du jo noe å se frem til. Jeg får foreløpig ha kjellerstua i fred om kveldene. Men det blir nok verre når poden blir eldre.Fortiden går det i digitale versjoner.Bowie har muligens den mest solide diskografien av dem alle, så rådet er å kjøpe alt - inkludert Live-skiva Youytube-klippet er hentet fra: Reality Tour. Hvis det er digitale utgaver, så er det nok de tidligste og minst komprimerte som gjelder.Hvilke album av David Bowie er noe å samle på og som har brukende lyd
Fremtidig lytte/musikk/film rom er fortiden bebodd av en av mine sønner, og vinyl snurren kommer nokk ikke på plass før det kan stå her nede i underetasjen.
Ser slik ut i dag, spille bule for ungdommen.
Ca 4 X 7 meter greit lytte rom med en viss symmetri på langveggene nær der som høyttaleren står i dag, gir forhåpentligvis ryddige forhold for eventuelle akustikk tiltak senere.![]()
Veldig kul versjon av Hey Joe dette tkr.Kveldens Hat Trick begynte med en helt genial liten videosnutt. Jimi Hendrix goes Mariachi!
Deretter kom 3 på rappen:
Vis vedlegget 247536
Vis vedlegget 247537
Vis vedlegget 247538
Willy Deville har vært litt under radaren i tkr Towers en stund. Slutt på det nå!
mvh
Prøvd denne, Johnny?
Har du prøvd å trekke høyttalerne lengre ut på gulvet?Fortiden går det i digitale versjoner.Bowie har muligens den mest solide diskografien av dem alle, så rådet er å kjøpe alt - inkludert Live-skiva Youytube-klippet er hentet fra: Reality Tour. Hvis det er digitale utgaver, så er det nok de tidligste og minst komprimerte som gjelder.Hvilke album av David Bowie er noe å samle på og som har brukende lyd
Fremtidig lytte/musikk/film rom er fortiden bebodd av en av mine sønner, og vinyl snurren kommer nokk ikke på plass før det kan stå her nede i underetasjen.
Vis vedlegget 247519
Ca 4 X 7 meter greit lytte rom med en viss symmetri på langveggene nær der som høyttaleren står i dag, gir forhåpentligvis ryddige forhold for eventuelle akustikk tiltak senere.![]()
Må inrømme at Hey Joe "A la Mejicana" gikk rett hjem her. Og Willy Deville må du bare få med deg!Veldig kul versjon av Hey Joe dette tkr.
Tror muligens mannen må vurderes, litt mexicana dette.![]()
Dette er ikke mitt anlegg men min nest eldste sønn`s, HT hadde ikke stått slik hadde dette vert mine enemerker, men anlegget brukes litt når jeg sitter på pcen og poden er på sjekker`n, ellers brukes headfi riggen og diverse hodetelefoner og forsterkere.Har du prøvd å trekke høyttalerne lengre ut på gulvet?Fortiden går det i digitale versjoner.Bowie har muligens den mest solide diskografien av dem alle, så rådet er å kjøpe alt - inkludert Live-skiva Youytube-klippet er hentet fra: Reality Tour. Hvis det er digitale utgaver, så er det nok de tidligste og minst komprimerte som gjelder.Hvilke album av David Bowie er noe å samle på og som har brukende lyd
Vis vedlegget 247519
Liker godt Mejicana når det blir som dette.Må inrømme at Hey Joe "A la Mejicana" gikk rett hjem her. Og Willy Deville må du bare få med deg!Veldig kul versjon av Hey Joe dette tkr.
Tror muligens mannen må vurderes, litt mexicana dette.![]()
mvh
Dette er ikke mitt anlegg men min nest eldste sønn`s, HT hadde ikke stått slik hadde dette vert mine enemerker, men anlegget brukes litt når jeg sitter på pcen og poden er på sjekker`n, ellers brukes headfi riggen og diverse hodetelefoner og forsterkere.Har du prøvd å trekke høyttalerne lengre ut på gulvet?Fortiden går det i digitale versjoner.
Stue stereoen forsvant når stua ble pussetopp og kona ble noe minimalistisk ifb interiør.
Satser på at dette blir bra med tid og stunder.
Drømmer om sonus faber cremona eller samme Marten serie som Finn M her inne har, må bli noe pent brukt tenker jeg.
Har til nå bare løse drømmer angående komponenter.![]()
Slett ikke dumt dette Lars Erik.Selv setter jeg på denne.
Vis vedlegget 247543
Jethro Tull - Stand Up. 1969.
En nydelig låt, fra en fabelaktig god skive.
Det gamle er vintage samt en midre Primare amp som trenger litt tlc.Dette er ikke mitt anlegg men min nest eldste sønn`s, HT hadde ikke stått slik hadde dette vert mine enemerker, men anlegget brukes litt når jeg sitter på pcen og poden er på sjekker`n, ellers brukes headfi riggen og diverse hodetelefoner og forsterkere.Har du prøvd å trekke høyttalerne lengre ut på gulvet?Fortiden går det i digitale versjoner.
Stue stereoen forsvant når stua ble pussetopp og kona ble noe minimalistisk ifb interiør.
Satser på at dette blir bra med tid og stunder.
Drømmer om sonus faber cremona eller samme Marten serie som Finn M her inne har, må bli noe pent brukt tenker jeg.
Har til nå bare løse drømmer angående komponenter.![]()
Det er mye flott på brukten her. Hva har du i dag da?
Slett ikke dumt dette Lars Erik.Selv setter jeg på denne.
Må på lista tenker jeg.
Det er notert.Slett ikke dumt dette Lars Erik.Selv setter jeg på denne.
Må på lista tenker jeg.
Alt av Jethro Tull, fram til tidlig 80-tall, må på lista
Særlig disse;
Songs From The Wood
Thick As A Brick
Minstrel In The Gallery
To Old For Rock`n Roll, To Young To Die
Benefit
Stand Up
Heavy Horses
Aqualung
Living In The Past
He, he![]()
Ta deg en lytt på denne fra 82 også lars_erikSlett ikke dumt dette Lars Erik.Selv setter jeg på denne.
Må på lista tenker jeg.
Særlig disse;
Songs From The Wood
Thick As A Brick
Minstrel In The Gallery
Benefit
Stand Up
Heavy Horses
Aqualung
Living In The Past
He, he![]()
Er på lista Lars Erik, så at Liv Reidun hadde den bok lignende versjonen inne.Prøvd denne, Johnny?
Vis vedlegget 247540
Celebration Day. Fra deres fantastiske konsert i O2 Arena i 2007. 15000 publikummere var alt som slapp inn. Jeg hadde mulighet for å få billetter, men var "ansvarlig".... Største tabben jeg har gjort!
Ta deg en lytt på denne fra 82 også lars_erikSlett ikke dumt dette Lars Erik.Selv setter jeg på denne.
Må på lista tenker jeg.
Særlig disse;
Songs From The Wood
Thick As A Brick
Minstrel In The Gallery
Benefit
Stand Up
Heavy Horses
Aqualung
Living In The Past
He, he![]()
Vis vedlegget 247553
flac
gismo
Er overbevist om han må ha en plass i samlingen.^Helt enig; flott tone i fjøla![]()