Et dårlig bilde.
Og dette er hva?
Enda jeg er yngst her, med mine 19 somre, så plages mange sterkt med både blå undulat, svart stær og grønn papegøyeEt dårlig bilde.
Og dette er hva?
Har skrevet artist og titel under bildet nå.
mvh
Hehe...du skulle ha mæ ut på glatt isen nåNå tror jeg ikke mannen fra de dypeste av de dype skoger helt forstod....
Det var IKKE FRUEN jeg tenkte på
Mens man undres-musikk.
Vis vedlegget 248543
John Martyn - On The Cobbles. 2004.
Hehe...du skulle ha mæ ut på glatt isen nåNå tror jeg ikke mannen fra de dypeste av de dype skoger helt forstod....
Det var IKKE FRUEN jeg tenkte på
Mens man undres-musikk.
Vis vedlegget 248543
John Martyn - On The Cobbles. 2004.
gismo
Ser den, men er jo deilig å få et flott romHøydare og høydare cyberMaling av dør er alltid en høydare.
Syns jeg har drevet med dette sovrommet ALT for lenge nå.
Skal bli godt å få flytte inn igjen og komme seg ut fra gjesterommet snart
gismo
Hehe...skal du skru så får det bli en HiFi-benk der daSer den, men er jo deilig å få et flott romHøydare og høydare cyberMaling av dør er alltid en høydare.
Syns jeg har drevet med dette sovrommet ALT for lenge nå.
Skal bli godt å få flytte inn igjen og komme seg ut fra gjesterommet snart
gismo
Har stått selv i 9 timer i dag og smekket opp plater på veggene i garasjen og malt dem hvite. Noen ymtet frempå at hvit indikerte at jeg ikke hadde planer om å skru så mye der...
It was about 14 or 15 years ago. I was 60 years old, just a kid with a crazy dream. Since then I’ve taken a lot of Prozac, Paxil, Welbutrin, Effexor, Ritalin, Focalin. I’ve also studied deeply in the philosophies and religions, but cheerfulness kept breaking through.Tirsdager er flotte dager; ingen drillpiker som stiller krav
Fortsetter med denne.
Vis vedlegget 248573
Leonard Cohen - Live In London. 2007.
Kjempelyd på denne flotte dobbel-skiva.
It was about 14 or 15 years ago. I was 60 years old, just a kid with a crazy dream. Since then I’ve taken a lot of Prozac, Paxil, Welbutrin, Effexor, Ritalin, Focalin. I’ve also studied deeply in the philosophies and religions, but cheerfulness kept breaking through.Tirsdager er flotte dager; ingen drillpiker som stiller krav
Fortsetter med denne.
Leonard Cohen - Live In London. 2007.
Kjempelyd på denne flotte dobbel-skiva.
Tom Verlaine er mannen bak en av de store klassikerne fra slutten av 70 tallet.
Og dette er hva?
Takker og bukkerTom Verlaine er mannen bak en av de store klassikerne fra slutten av 70 tallet.
Og dette er hva?
Television.
Marquee Moon.
Marquee Moon ble hyllet som et mesterverk da den kom ut, og er fortsatt å regne som en særdeles imponerende affære. Marquee Moon preges av poetiske tekster, en vegg av duellerende og avanserte gitarpartier, minimalistisk produksjon og lange sanger. Albumet etablerte Television som et av de ledende new wave-bandene.
Wikipedia
Denne spilte du for noen måneder siden, men jeg husker ikke hvem det var. Eva Cassidy?
Der var du sannelig. Det var like før jeg sendte ut Sea King etter deg nåLitt musikk fra eldre vinyl, spilt fra Spotify siden vinylsnurren er handicapet.
The Alan Parsons Project - Eve "1979"
Jepp.Denne spilte du for noen måneder siden, men jeg husker ikke hvem det var. Eva Cassidy?
Jeg har fulgt tråden fra mobilen men liker ikke å poste noe fra den, jekla små bokstaver på slikt utstyr.Der var du sannelig. Det var like før jeg sendte ut Sea King etter deg nåLitt musikk fra eldre vinyl, spilt fra Spotify siden vinylsnurren er handicapet.
The Alan Parsons Project - Eve "1979"
Og det vet man jo aldri hvordan ville gått, med den tvilsomme tilstanden de har.