|
Sätter på denna via Wimp och hörselvärn medans jag utför lite uppskrytt arbete.Over til Jethro Tull. Endelig en mastring av denne klassikeren som lar seg høre
Vis vedlegget 248566
Jethro Tull - Aqualung 40th. Anniversary Edition.
Se det, forklarer mye, selv har jeg tid fra 717 på Rygge. For oss er det jo naturlig å like fly,Jeg har fulgt tråden fra mobilen men liker ikke å poste noe fra den, jekla små bokstaver på slikt utstyr.Der var du sannelig. Det var like før jeg sendte ut Sea King etter deg nåLitt musikk fra eldre vinyl, spilt fra Spotify siden vinylsnurren er handicapet.
The Alan Parsons Project - Eve "1979"
Og det vet man jo aldri hvordan ville gått, med den tvilsomme tilstanden de har.
Fruen har hatt "The Big Black Box" aka pcen i noen dager, nettbank og endel spilling tenker jeg.
Jeg fikk en del film/DVDer til min bursdag som måtte sees.
Ellers har man tjenestegjort i flyvåpenet (718 skvadron) og liker Sea King helikopter.![]()
Se det, forklarer mye, selv har jeg tid fra 717 på Rygge. For oss er det jo naturlig å like fly,Jeg har fulgt tråden fra mobilen men liker ikke å poste noe fra den, jekla små bokstaver på slikt utstyr.Der var du sannelig. Det var like før jeg sendte ut Sea King etter deg nåLitt musikk fra eldre vinyl, spilt fra Spotify siden vinylsnurren er handicapet.
The Alan Parsons Project - Eve "1979"
Og det vet man jo aldri hvordan ville gått, med den tvilsomme tilstanden de har.
Fruen har hatt "The Big Black Box" aka pcen i noen dager, nettbank og endel spilling tenker jeg.
Jeg fikk en del film/DVDer til min bursdag som måtte sees.
Ellers har man tjenestegjort i flyvåpenet (718 skvadron) og liker Sea King helikopter.![]()
det jeg ikke forstår er dentalistens hang til det samme.
mvh
Mannen Uten Rack.![]()
FABN / Brig N, Setermoen 1972 / 1973.@ tkr: Gammel hærmann, jeg og. Maukstadmoen i indre Troms i nesten 10 mndr.(Selvom jeg søkte meg til Luftwaffe, ble jeg ikke bønnhørt.)
mvh
Jeg var sjåfør. Man må vite å ordne seg!F***, bare sånne fisefine flygegutter her......Får slå et slag for oss artillerister da....
Kveldens lytteøkt tegner til å bli trivelig. Er gressenkemann noen dager,og kan spille så høyt jeg bare vil!
mvh
Men det gjør jeg jo!^Du burde unne deg dårlig karamellsaus til så god musikk, tkr![]()
Hva må man ikke gjennom for å glede andreMen det gjør jeg jo!^Du burde unne deg dårlig karamellsaus til så god musikk, tkr![]()
Siste slanten av flaske #1 med Hennessy går ned kleiva as we speak. Bare 1 liter igjen.....
mvh
Det var sannelig en flott samling av godbiter!
Her å¨HFS blir De vises sten gjenoppdaget sånn ca. 1 x i måneden, og en eller annen ønsker å fortelle oss at det ikke finnes kvalitets- og lydforskjeller noe sted. My ass. Har ikke tålmodighet med slikt lenger, og gider iallfall ikke å være høflig.Det er visst startet en ny kabel-tråd, der et nytt medlem skal fortelle alle som har dyre kabler hvor dumme de er. Jeg har vært utrolig flink, og ikke skrevet noe i den tråden. Begynner jeg å bli gammel og lat tro? Okke som; slik selvbeherskelse fortjener belønning! Troika og enda en single malt på flinke meg !
Jeg forulemper ørene med denne musikken og ganen med single malt og gullbrød.
Vis vedlegget 248686
The Doobie Brothers-The Captain And Me. MFSL SACD.
![]()
Vis vedlegget 248687
Karsk?Jeg forulemper ørene med denne musikken og ganen med single malt og gullbrød.
Vis vedlegget 248686
The Doobie Brothers-The Captain And Me. MFSL SACD.
![]()
Vis vedlegget 248687
Hva er det du har sølt på skjorta di, rett under gullbrødet ? 8)
At den er spilt mye, kommer jo av at den er enormt bra. Ergo spiller man den, Skulle det være slik at man bare kunne spille ny musikk i tråden, hadde jo tråden hatt et annet navn...Kveldens formodentlig siste. Ja, jeg vet, jeg vet....Split ihjel, solgt i bøtter og spann, ikke spennende i det hele tatt....Men for en plate!
mvh
Fornuftig valg både av kabeltråd og musikkDet er visst startet en ny kabel-tråd, der et nytt medlem skal fortelle alle som har dyre kabler hvor dumme de er. Jeg har vært utrolig flink, og ikke skrevet noe i den tråden. Begynner jeg å bli gammel og lat tro? Okke som; slik selvbeherskelse fortjener belønning! Troika og enda en single malt på flinke meg