^ Loudness, ganske sikkert. Da slipper jeg å kjøpe den.
Vanlig kjent problem det der desverre, du kan jo teste den ut på lp hvis du har mulighet. Hender at de mastringene er litt bedre (ikke alltid) på nyere utgivelser.På noen av låtene høres det ut som jeg lytter via en sprengt høyttaler. Hvis man er flink og har laget et album med masse bra låter, hvorfor i huleste velger man da en slik approach? "#¤"/#¤¤!!!! (mulig jeg overdriver litt nå, men sjekk sjæl)
^ Loudness, ganske sikkert. Da slipper jeg å kjøpe den.
Dire Straits | Brothers In Arms i | 1985 | 16 | 13 | 20 | lossless | CD |
Susanne Sundfør | The Silicone Veil i | 2012 | 08 | 06 | 09 |
Elendig produksjon. Plata Jonas Alaska, var vel debutplata, låter betydelig bedre. Han har vel fått et navn og byttet produsent til en av de mer "anerkjente " på den nye plata tenker jeg. Er det rart at CD'er ikke selger. Mon tro om han høret på egne plater i ettertid. Dette er jo direkte skandaløst dårlig.Etter første gjennomlytt så virker dette som ei kjempeplate, men som av en eller annen grunn er spilt inn aaALT for høyt... ? (Wimp Hi-Fi) (faen heller! hvorfor låter dette ikke klokkeklart?? jeg klarer ikke la vær å irritere meg over at ei slik plate som dette ikke er spilt inn riktig) (håper det er noe gærnt her i min ende)... (ikke alle sanger som er feil da, men noen høres veldig langt oppe på det "røde" på vu-metra ut..)
Uansett.. mange kongesanger her!
Vis vedlegget 307109
Siste herfra i kveld. Peter Gee fra Pendragon på et soloprosjekt på satans medium
De virker depressive på meg. For han er de vel det vi kalte iq-briller før i tida.^
Flotte briller, desi. Progressive eller særdeles endimensjonale?
3000 serien med tresider er vel det vakreste som er produsert i Norge dersom man ser bort fra Statens prestasjonsfond utland.Siste herfra i kveld. Peter Gee fra Pendragon på et soloprosjekt på satans medium
Vis vedlegget 307203
Vi får håpe han ikke gikk seg bort på Kilimanjaro sin snødekte topp.Mens man lurer på hvor det ble av Philip Boit-musikk.
Vis vedlegget 307253
Copperhead - Copperhead. ACA 8005