Skal sjekke ut. Digger white album jaffal.Dagens første er en fantastisk skive for de av oss som like sen Beatles. Dette kunne på mange måter ha vært en Beatles-skive. Likheten er slående til Let It Be. Vokalisten ligner veldig på John Lennon, gitaristen spiller som George Harrison og låtene kunne vært skrevet av John og Paul. Det er med strykere, det veksler mellom ballader og rock; en skive alle burde ha. Kort og godt.
Sleepy Hollow - Sleepy Hollow. 1972. Vinylrip. Finnes også på CD.
Hva syns du om denne? Selv mener jeg at dette nok ikke er deres beste
Hva syns du om denne? Selv mener jeg at dette nok ikke er deres besteC,S,N & Y - American Dream
Ah; en ung kvinnes beføling altsåNei. Gåsehud
slett ikke illeFortsetter med engelsk folk-rock.
Vis vedlegget 307527
Keith Cross & Peter Ross. Bored Civilians. Polygram 844 373-2. 1972(94)
For den observante lytter, hører man at dette er aliaser for Trevor Lucas og Sandy Denny
Mat for både E. Largo, tkr, oct, Marve og Howard m.fl. skulle jeg tro.
Gir dette albumet en lytt via Wimp nå.Dagens første er en fantastisk skive for de av oss som liker sen Beatles. Dette kunne på mange måter ha vært en Beatles-skive. Likheten er slående til Let It Be. Vokalisten ligner veldig på John Lennon, gitaristen spiller som George Harrison og låtene kunne vært skrevet av John og Paul. Det er med strykere, det veksler mellom ballader og rock; en skive alle burde ha. Kort og godt.
Vis vedlegget 307437
Sleepy Hollow - Sleepy Hollow. 1972. Vinylrip. Finnes også på CD.
Må finne ny. Forslag?