howard_nor
Hi-Fi freak
Går du ikke glipp av mye laks når du er i Danmark da?Været er slett ikke ille i Danmark. Dessverre er det verre med musikk. Men single malt, grillmat og sol er brukbart.
Går du ikke glipp av mye laks når du er i Danmark da?Været er slett ikke ille i Danmark. Dessverre er det verre med musikk. Men single malt, grillmat og sol er brukbart.
Skrekkelig er hva det er! Disse familieforpliktelsene.Går du ikke glipp av mye laks når du er i Danmark da?Været er slett ikke ille i Danmark. Dessverre er det verre med musikk. Men single malt, grillmat og sol er brukbart.
Jaja, men du har da whisky og grillmat til å døyve de verste abstinensene medSkrekkelig er hva det er! Disse familieforpliktelsene.Går du ikke glipp av mye laks når du er i Danmark da?Været er slett ikke ille i Danmark. Dessverre er det verre med musikk. Men single malt, grillmat og sol er brukbart.
Savner ditt engasjement.Været er slett ikke ille i Danmark. Dessverre er det verre med musikk. Men single malt, grillmat og sol er brukbart.
Kommer muligens sterkere tilbake når høstmørket senker seg. Takk for den hyggelige kommentarenSavner ditt engasjement.Været er slett ikke ille i Danmark. Dessverre er det verre med musikk. Men single malt, grillmat og sol er brukbart.
mvh
Du har da også valgt en usedvanlig god plate å sippe løs de varme detaljene på.
she have just too many ggod songs, svært få dårlige egentlig,fin formidlingsevne synes jeg hun har også, får dratt enn inn i musikken fått henne greit på hjernen i det siste sånn erre å være mannfolk man trenger litt påfyll av sarte nære kvinnestemmer i blandt
Jeg liker den skiva der + Highway 61
Sant. Jeg liker bare de 2 skivene skjønner du. Tror den har litt lav status kanskje.@ decibelius: Aner ikke. Men kan kanskje foreligge i en komplett dylanboks, men da må du jo kjøpe en haug m. kanskje uinteressante skiver i tillegg???.
mvh
Mitt råd er å tråle antikvariatene. Du har et meget oppegående i Vibesgt. Ikke langt fra Bislett.Sant. Jeg liker bare de 2 skivene skjønner du. Tror den har litt lav status kanskje.@ decibelius: Aner ikke. Men kan kanskje foreligge i en komplett dylanboks, men da må du jo kjøpe en haug m. kanskje uinteressante skiver i tillegg???.
mvh
#feil
takk for tipsMitt råd er å tråle antikvariatene. Du har et meget oppegående i Vibesgt. Ikke langt fra Bislett.Sant. Jeg liker bare de 2 skivene skjønner du. Tror den har litt lav status kanskje.@ decibelius: Aner ikke. Men kan kanskje foreligge i en komplett dylanboks, men da må du jo kjøpe en haug m. kanskje uinteressante skiver i tillegg???.
mvh
#feil
mvh