Riktig god morgen til alle lurendreiere og lurendreiersker.
Dette er en smooth skive som de sier på Vinstra.
Dette er en smooth skive som de sier på Vinstra.
Meget bra plate det her. Må se å skaffe vinylen jeg også.Endelig helg og postmannen har vært her med en pakke fra Holland
The Allmann Brothers Band - Brothers and Sisters
Vis vedlegget 332684
Det stemmer. Jeg fant en fin tidlig UK press i Holland.Endelig helg og postmannen har vært her med en pakke fra Holland
The Allmann Brothers Band - Brothers and Sisters
Meget bra plate det her. Må se å skaffe vinylen jeg også.
Får klare meg med Wimp så lenge. Discogs ?
Discogs er glimrende, men kostbart i lengden![]()
Får kalle Baccara for en "skiveutglidning" og spille noe med kred:
Vis vedlegget 332721
Original Vanguard vinyl. Joan Baez "Farewell Angelina".
mvh
Du er ikke skikkelig rebell før du spiller SwaggartLøper fort som faen bort fra audiofilien jeg også. Når BB kan bevilge seg James Last, hva hindrer meg i å spille denne på vinyl?
Vis vedlegget 332710
Svar: INGENTING!
Eier jo faen ikke hemninger.....
mvh
Kremt:Du er ikke skikkelig rebell før du spiller Swaggart![]()
mvhEtter å sveipet innom Jimmy Swaggart for å finne ut hva alt bråket handlet om:
Vis vedlegget 332110
Foretrekker Sturgill, ja. Fant bare nyere utgivelser med Swaggart på Spotify, og det var lett å høre at han ikke har mye stemme igjen. Ikke noen bombe, akkurat, han nærmer seg vel 80 år nå.
Sturgill, derimot....
mvh
Ringo ble aldri helt fornøyd med hva dette orkesteret presterte. Det går tydelig frem av bildet på dette coveret.
Off. Jeg sier som mutter'n. Du blir aldri en skikkelig arbeidskar du gutten min.
Hehe....jeg er den beste trommis i verden- lennon-du er ikke den beste i bandetRingo ble aldri helt fornøyd med hva dette orkesteret presterte. Det går tydelig frem av bildet på dette coveret.
Sant. Orkesteret ble vel heller aldri ordentlig kjent, ble det vel?Ringo ble aldri helt fornøyd med hva dette orkesteret presterte. Det går tydelig frem av bildet på dette coveret.
Siden jeg må jobbe i helgen (barnevakt for en katt), og jeg og katten sitter og maler i kor passer det godt med litt killerdoomgothmetalstonerpunk.
Vis vedlegget 332730
Moro røyk er ikke min greie (har aldri røykt) Cocnak er bedre -) skål godt folkSiden jeg må jobbe i helgen (barnevakt for en katt), og jeg og katten sitter og maler i kor passer det godt med litt killerdoomgothmetalstonerpunk.
Vis vedlegget 332730
Synes han sløser veldig med tobakken i den rullingsen der![]()