|
Det gleder meg å se at flere enn meg spiller denne flotte skiva
Jeg fikk rasket med meg den fra Shabby Records i dag. Takket være din dårlige innflytelseDet gleder meg å se at flere enn meg spiller denne flotte skiva![]()
Ikke så ulik John Martyn eller Tony Joe White heller. Liker den veldig godtJeg fikk rasket med meg den fra Shabby Records i dag. Takket være din dårlige innflytelseDet gleder meg å se at flere enn meg spiller denne flotte skiva![]()
![]()
Slettes ikke dum, ikke ulikt tidlig Cat Stevens.
Noe nytt om disse svenskene, tkr? Neppe de du har fått disse rosene fra....
Som sagt, HFS er et helt fantastisk forum. Etter PM i går har jeg i dag snakket med en kommunikasjonsrådgiver. "Storm i Vannglass"- teorien virker stadig mer sannsynlig.Noe nytt om disse svenskene, tkr? Neppe de du har fått disse rosene fra....
Håper vinden løyer fort. Det luter ille surstrømming av dette.Som sagt, HFS er et helt fantastisk forum. Etter PM i går har jeg i dag snakket med en kommunikasjonsrådgiver. "Storm i Vannglass"- teorien virker stadig mer sannsynlig.Noe nytt om disse svenskene, tkr? Neppe de du har fått disse rosene fra....Mens vi tyller i oss siste slanten rosé:
Bare vinyl i kveld.
mvh
Hvis dette ikke blåser over, tar jeg offisielt kontakt med et kommunikasjonsbyrå og får en vurdering av artikkelen hvorvidt den er skadelig for firmaets rykte eller ikke.
mvh
Du har PM.Håper vinden løyer fort. Det luter ille surstrømming av dette.Som sagt, HFS er et helt fantastisk forum. Etter PM i går har jeg i dag snakket med en kommunikasjonsrådgiver. "Storm i Vannglass"- teorien virker stadig mer sannsynlig.Noe nytt om disse svenskene, tkr? Neppe de du har fått disse rosene fra....Mens vi tyller i oss siste slanten rosé:
Bare vinyl i kveld.
mvh
Hvis dette ikke blåser over, tar jeg offisielt kontakt med et kommunikasjonsbyrå og får en vurdering av artikkelen hvorvidt den er skadelig for firmaets rykte eller ikke.
mvh
![]()
Han har gitt ut to live skiver på Naim. Hvilken tenker du på?Ikke helt på høyden med den fantastiske live skiva hans, men slett ikke dårlig.
Han tenker nok på denne;Han har gitt ut to live skiver på Naim. Hvilken tenker du på?Ikke helt på høyden med den fantastiske live skiva hans, men slett ikke dårlig.
Mvh
Roysen
Hei Roysen!Han har gitt ut to live skiver på Naim. Hvilken tenker du på?Ikke helt på høyden med den fantastiske live skiva hans, men slett ikke dårlig.
Mvh
Roysen