|
Få deg et bedre camera.På tide å sprite opp tråden. Jeg har lenge ligget i buskene med kamera for å ta oct, AKA "Dentalisten" i en kompromitterende situasjon. Endelig har det lyktes!
Vis vedlegget 285270
The Black Crowes - Amorica. American Recordings 9 43001-2. 1994.
Svært kledelig tangaSelv om trimmingen er noget slapp.
I like! Really. Beklager at jeg ikke så tråden din, før alle gode råd var oppbrukt. I all ærbødighet.Litt transatlantisk musikk:
Vis vedlegget 285295
"Wayfaring Stranger" stammer antakelig fra England, og ble tatt med engelske emigranter som slo seg ned i Appalachia- fjellene i det sørøstlige USA. Sammen med en hel røys andre folketoner fra England og Irland ble den nedtegnet der på begynnelsen av det 19.århundre.
Fremført av bl.a. Burl Ives, Johnny Cash og Emmylou Harris,fant den vien tilbake over Atlanteren og havnet i.......Norge.
Fascinerende!!
mvh
Langt i fra! Jeg er dypt rystet!Du er tilgitt,min sønn.
mvh
Siden jeg er nabo m. Rolf Benjamin Wegener. Som har stygge døtre.Spilles Dirty Old Town, i pogues versjon. Tror originalen er signert noen andre, men faen au.Mens man gremmes og sjokkeres over dårlige kamerakunnskaper i de sterkt østlige periferier, og overdreven tiligivelsestrang fra de like sterkt vestlige periferier-musikk.
Vis vedlegget 285315
Paul Simon - Graceland. WB German 1st Pressing 925 447-2. 1986.
![]()
Stemmer nok det@ solens sønn: Er vel faren til Kirsty. No Question. I am sure.
mvh
Velkommen hit, Einar. Flott musikk det derHei folks
Forstyrrer dere med noen av kveldens musikk:
The XX ("X"), Eric Clapton "Unplugged", Narum "Sol og regn og ælt", The Best of Sade,
London Grammar "If You Can Wait" og ferske The Script "No Soound Without Silence" nytes nå
(De første platene er audiofile..resterende er audiofile nok..hehe.)
Skål for en variert musikksmak & god helg!
Mvh.
Einar H.