E. Largo
Hi-Fi freak
Noterer meg at du har vært snill gutt og fått ny pick-up til jul.
Fornøyd ?
Fornøyd ?
Jada. Har vært nesten kvalmende snill i hele år.Noterer meg at du har vært snill gutt og fått ny pick-up til jul.
Fornøyd ?
Det ble den, ja.Er det den smule eksklusive saken du har nevnt i en annen tråd du har gått for ?
Hehe, og jeg som ikke engang visste at vi hadde noen konkurranse gående!Grattis, den virket jo til å være svært lovende.
Så får vi se hva Oct svarer med
Har ennu ikke spilt inn Etnaen.Så får vi se hva Oct svarer med
Ryley Walker er adskillig nærmere John Martyn enn Van Morrison, IMO. Ikke nødvendigvis et kvalitetstegn, fremdeles IMO.@ tkr: Klikker uhemmet "liker" på nesten alt som postes ikveld. Sjekker Ryley Walker på tuben.
mvh
Nuvel....P.J.Harvey lässt grüssen. Men dette svinger godt, og ligger nærmere smaken her i tkr Towers.
mvh
Nuvel....P.J.Harvey lässt grüssen. Men dette svinger godt, og ligger nærmere smaken her i tkr Towers.
mvh
mvh
Kun at det går litt for hastig mht. nye artister. Har ikke hørt den ennu.Nuvel hva??
Fant ham på Spotify:
-Altså noe å strekke seg nedover etter?^^ Donny Osmond var hans inverterte idol.
mvh
Neppe. Har intet av denne bieberfiguren Donny Osmond. Men gjerne descender under origo på y-aksen.-Altså noe å strekke seg nedover etter?