U
utgatt25555
Gjest
Bytter modus her, fortsatt på vinyl...
mvh
mvh
hm . Prøver samme skive her óg.Koetsuen leverer varene:
Aldri hørt trommisen og tangenter så tydelig før, og denne plata har jeg hatt siden den kom ut i 1978.
hm . Prøver samme skive her óg.Koetsuen leverer varene:
Aldri hørt trommisen og tangenter så tydelig før, og denne plata har jeg hatt siden den kom ut i 1978.
mvh
Avid Acutus/SME 309/lyra Etna. bergman Ingmar(Magne) hviler.På hvilken snurre, hvilken PU?
Skulle gjerne ha hørt den Etnaen en gang.......Avid Acutus/SME 309/Lyra Etna. bergmann Magne får hvile.På hvilken snurre, hvilken PU?
mvh
mvh
Jeg jukser når jeg "hører på vinyl", er alltid gode FLAC-enkodede rips det er snakk om Hvordan låter Ryko-CDene? Mener å ha har hørt noe snakk om at mange av dem er mastret ganske "lyst", men jeg vet ikke hvor mye sannhet det er i det?Takk til Ryko Disc som redder en som bare har The Next Day på vinyl. Masse fete ekstraspor på de skivene. Flac er bra nok.
Jeg vet ikke helt. Jeg hører dårlig å sånn. Men det virker som om de følger master ganske bra. Det er ikke alle Bowie skivene som har fet master. Ziggy skiva har ikke en optimal master - jeg har hørt førstepress. Resten syns jeg er konge på Ryko. Ziggy skiva varierer veldig i lydkvalitet. Ustabil type bak spakene?Jeg jukser når jeg "hører på vinyl", er alltid gode FLAC-enkodede rips det er snakk om Hvordan låter Ryko-CDene? Mener å ha har hørt noe snakk om at mange av dem er mastret ganske "lyst", men jeg vet ikke hvor mye sannhet det er i det?Takk til Ryko Disc som redder en som bare har The Next Day på vinyl. Masse fete ekstraspor på de skivene. Flac er bra nok.
The Man Who Sold the World er lagt til i spillelisten, good call