nydelig album,har hun gitt seg mon tro?Fortsetter med denne.
Vis vedlegget 285840
Alanis Morissette MTV Unplugged.
Denne Unplugged-serien fra MTV var veldig bra. Gode arrangement på låtene og god lyd.
Seagate forstår jeg for så vidt, da det på norsk betyr "Strandpromenade"...Etter og ha kj en 2tb wd, som viste seg å låte mye dårligere enn seagaten som allerede var på anlegget, måtte jeg krype til korset, og handle inn en ny Seagate,
nydelig album,har hun gitt seg mon tro?Fortsetter med denne.
Vis vedlegget 285840
Denne Unplugged-serien fra MTV var veldig bra. Gode arrangement på låtene og god lyd.
mvh
Hun ga sist ut en skive i 2008 Men hun er visstnok også involvert i film.nydelig album,har hun gitt seg mon tro?Fortsetter med denne.
mvh
Der er du modigere enn meg. Etter hans forrige, kalt "Støy", tar jeg ikke sjansenDet er med skrekkblandet fryd jeg setter på denne. Hva er det Neil har funnet på denne gang ?
Neil Young - Storytone, flac
Vis vedlegget 285973
Over til denne skiva.
Vis vedlegget 285968
The Moody Blues - Days Of Future Passed. Deram 42284 4767-2.
Fy flate hvor bra dette er!
Det er godt mulig. Uansett er denne mastringen veldig braLeste et sted at førstepressen på cd kom fra en andre eller tredje generasjons master pga at førstegenerasjonsmasteren ble ødelagt en gang på 70 tallet.......
Over til denne skiva.
Vis vedlegget 285968
The Moody Blues - Days Of Future Passed. Deram 42284 4767-2.
Fy flate hvor bra dette er!
Hm. Dette må jeg sjekke.Utklipp fra Wiki:
Original vs. later mix[edit]
In 1978 the album was remixed because of deterioration of the master tapes.[12] The original 1967 stereo mix has never seen an official CD release.
The ways in which the later mix departs most noticeably from the original are:
- After the orchestral intro, "Dawn is a Feeling" begins more abruptly, and there is less echo on Mike Pinder's vocal on the bridge, making it more prominent.
- The orchestral intro "Lunch Break" goes on about 20 seconds longer before fading out.
- The bridges to "(Evening) Time to Get Away" have John Lodge singing alone; all the backing vocals on that part have been lost.
- The backing vocals on "Twilight Time" are heard through the entire song instead of only coming in at strategic points.