Speller litt Canadisk blues dame.
Rita Chiarelli og albumet Sweet Paradise.
Takker for denne, hadde aldri hørt henne, men det må det bli slutt på nå
I dag skal jeg ut i konkurranse med to av mine korps. Samt at jeg i mellom slagene skal ha konsert med et tredje. Dagen avsluttes med å finne bunnen i en flaske single malt eller to. Men først rekker jeg å snurre et par skiver.
Vis vedlegget 285427
Black Sabbath - Paranoid. 1st Japan Pressing. 33PD-353. 1987.
En A-side i verdensklasse!
Vis vedlegget 285490
Ferdig med konkurranse og en konsert ekstra, som medførte kjøring i til sammen 100 minutter. Puh! Men det gikk bra; premieutdeling om en time. Nå en single malt, dusj og så eksamen i single malt muntlig. Der er det store sjanser for at jeg stårHehe, høres vel mer ut som valium er tingen
I dag skal jeg ut i konkurranse med to av mine korps. Samt at jeg i mellom slagene skal ha konsert med et tredje. Dagen avsluttes med å finne bunnen i en flaske single malt eller to. Men først rekker jeg å snurre et par skiver.
Black Sabbath - Paranoid. 1st Japan Pressing. 33PD-353. 1987.
Helt greit Bartis! det var der jeg oppdaget plata den gangen -95Meget bra. Har denne i originalpress på satans medium bare
En A-side i verdensklasse!
Vis vedlegget 285490
Ville tippet midten på 90 tallet på denne jeg ???
Skal se om jeg finner utgivelsesår. Faen så vrient når det står på selve skiven & den allerede er på snurreren.Ville tippet 1987 på denne jeg ???
Liker begge Janisene, jeg.@ tkr: To janiser. Og begge er/var banebrytende.
mvh
1988