Ja, tror det. Stor inspirator for Anders Rogg.^Jose Feliciano var et hemmelig medlem av Tramteateret?
Ja, tror det. Stor inspirator for Anders Rogg.^Jose Feliciano var et hemmelig medlem av Tramteateret?
mvh
Med trang hjelm til frokost-musikk.
Vis vedlegget 290953
Cat Stevens - Tea For the Tillerman. A&M Records 7502 14280-2.
Alltid trang i skjæret når oppstandelsen er foretatt.Var du lassis i går Lars Erik ???
Med trang hjelm til frokost-musikk.
Cat Stevens - Tea For the Tillerman. A&M Records 7502 14280-2.
Vis vedlegget 290967
Hur denna står sig mot andra live-album har jag ingen direkt uppfattning om, är ingen hängiven Rolling Stones fan.
Väcker dock mycket nostalgi; Stones spelade på Ullevi 1982 inför mer 55 000 åskådare, jag var 19 år och det blev ett
bra konsertminne. Blev 'borta-match' på natten också, vilket självklart hjälpte till
Vaknade i någon annans säng...av motsatta könet är väl säkrast att tilläggaVis vedlegget 290967
Hur denna står sig mot andra live-album har jag ingen direkt uppfattning om, är ingen hängiven Rolling Stones fan.
Väcker dock mycket nostalgi; Stones spelade på Ullevi 1982 inför mer 55 000 åskådare, jag var 19 år och det blev ett
bra konsertminne. Blev 'borta-match' på natten också, vilket självklart hjälpte till
Har denne selv, på gammelmanns-format
Den eneste Rullestein-skiva jeg har noe forhold til.
Borte-match?