En knall plate jeg trekker fram fra tid til annen. Den forlater aldri bevisstheten, på en måte. Men i dag er jeg så nedpå at jeg lar huleromantikken til Andreas Vollenweider ta meg ned ytterligere et par hakk.
Utsvevende levesett? Hm.... Det er Mette Marit, detVis vedlegget 290998
Tar en sväng med lite svensk proletär-rock...många minnen till Nationalteatern's musik.
Lars Erik: Dessa minnen innefattar det mesta i utsvävande leverne
Fant denne på Wimp, meget bra skive. Er på lista.
Mette Marit... nä, där går nog gränsenUtsvevende levesett? Hm.... Det er Mette Marit, detTar en sväng med lite svensk proletär-rock...många minnen till Nationalteatern's musik.
Lars Erik: Dessa minnen innefattar det mesta i utsvävande leverne
Selv har jeg aldri bedrevet hor, henfallet til drukkenskap eller fortalt løgner.
^The Deep Dark Woods er bra saker. Denne er kanskje den aller beste:
Vis vedlegget 291007
The Deep Dark Woods-The Place I Left Behind.
Bandet er en slags kloning mellom The Walkabouts og Midnight Choir.
Vakke gæli det der mister.Dagens første er en klassiker, en påle av en skive. Anbefales på det aller sterkeste. Sterkt vanedannende.
Vis vedlegget 291141
Chicken Shack - 40 Blue Fingers, Freshly Packed & Ready to Serve. ESCA 7565. 1968(94).
Med Stan Webb og, ikke minst, Christine Perfect McVie, senere Fleetwood Mac.
Fy svarte for ei skive!
Anser det som meget mulig, det og taktstokken.HeheTenkte på Lars Erik når jeg så denne . Her må en se hele snutten for å få poenget.
Mener du å antyde at jeg er var på detaljer?
^Deilig, ordentlig prog med fløyte Slik det skal være! Prog er ikke prog uten fløyte. Veldig bra dette.