Hva lytter du til idag (del 5)?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

howard_nor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.06.2009
    Antall liker
    1.998
    Torget vurderinger
    5
    ^ @Lars Erik. Jeg vet, men sloss med den fordømte nyoppdaterte Ipadda hver gang jeg skal legge ut en video.
    Ser ut som at det fungerer litt bedre med Chrome nå heldigvis.
    Nå er jo du en av de som pleier å være veldig flink til å poste lydsnutter, Howard, så... Vær forsiktig med padder; de kan være giftige ;)
    Min er definitivt giftig nå ja :). Tipper Steve Jobs snur seg i grava av alle problemene det har vært etter siste oppdateringer.

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    18.666
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Det konstateres at jeg med min A4 økonomi ikke merker noe forskjell om finansministeren kommer fra SV eller FRP.

The Doobies - Stampede, flac

image.jpg

• Liker
    Reaksjoner: tkr

Kernzedd

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.04.2013
    Antall liker
    273
    Setter på danske Culpeper's Orchard fra 1970 (Reutgitt av Shadoks i sommer på vinyl:))
    DSC06595.jpg

Og en annen youtube video, som jeg akkurat har sett om igjen, som burde gi litt godt humør i mørketida

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.075
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    ^Oscar Peterson er knallbra!

Siden ingen her undres lenger uansett hva jeg spiller, og kreden min er en saga blott, spilles denne:

ladies-and-gentlemen-the-best-of-george-michael.jpg

En perfeksjonist i studio og en meget habil sanger og komponist. Han burde bare holdt seg unna offentlige toaletter og parker......:cool:

mvh

Sist redigert:

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.905
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Men i store all verden; Kernzedd er tilbake! Dette må feires med en single malt og god musikk!

Joe Walsh - Barnstorm. MFCD777. 1990..jpg

Joe Walsh - Barnstorm. MFCD777. 1990.

Kernzedd

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.04.2013
    Antall liker
    273
    Ja, er endelig hjemme, kjenner meg ikke helt igjen, ser at tråden er blitt til del 5, det er noen som virkelig står på for og holde tråden levende, og all ære til dem/Lars Erik:) for det. Selv markøren når en skriver er borte, så her må en nok være varsom med både flak og væske;)
    Har holdt på i 2 døgn med og lage sikkerhetskopi av en 2tb harddisk, og regner med å ha den klar på formiddagen imorgen, se nå kom til og med markøren tilbake;), setter på Peps Persson og Äntligen, en knall skive, mens en venter på at en skal ha nesten 12k (2 HDD) titler på brystonen i min FLAC kvalitet, dette har tatt måååneder og hundrevis av timer, men da man er "gammeldags", og vil ha HDDer rett inn på spilleren, får en leve med det.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.905
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    ^Større symboler nå, slik at det er lettere å treffe etter å ha inntatt single malt. En fabelaktig oppgradering! Setter på denne, mens markøren sakte flytter seg mot høyre.

Wishbone Ash - Wishbone Four. MCA 10350 1973 (91).jpg

Wishbone Ash - Wishbone Four. MCA 10350 1973 (91)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.905
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Ja, er endelig hjemme, kjenner meg ikke helt igjen, ser at tråden er blitt til del 5, det er noen som virkelig står på for og holde tråden levende, og all ære til dem/Lars Erik:) for det. Selv markøren når en skriver er borte, så her må en nok være varsom med både flak og væske;)
    Har holdt på i 2 døgn med og lage sikkerhetskopi av en 2tb harddisk, og regner med å ha den klar på formiddagen imorgen, se nå kom til og med markøren tilbake;), setter på Peps Persson og Äntligen, en knall skive, mens en venter på at en skal ha nesten 12k (2 HDD) titler på brystonen i min FLAC kvalitet, dette har tatt måååneder og hundrevis av timer, men da man er "gammeldags", og vil ha HDDer rett inn på spilleren, får en leve med det.

Dette var, som vanlig fra deg, veldig bra! På lista.

Kernzedd

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.04.2013
    Antall liker
    273
    Hmm, ser at en vinyl selger i USA tar servicen til nye høyder, hvis du bestiller feks en CD, kommer han hjem til deg peronlig og leverer, dog tar han seg litt betalt for tjenesten, men hva er USD 5,000 for en CD levert på døra av en hårete raddis fra Junaiten.;)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.905
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Fortsetter med denne.

The Raconteurs - Consolers of the Lonely. 2008.jpg

The Raconteurs - Consolers of the Lonely. 2008. Vinyl rip.

Fabelaktig skive dette.

Kernzedd

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.04.2013
    Antall liker
    273
    Lars Erik, ble utgitt som Peps Blodsband - Ântligen 2005?, er blitt gammel, så årstallet er litt usikkert, står mellom 05 og 08 i hodet, så da er det vel sikkert 06:eek: Uansett mannen har gitt ut klassikere fra det tidlige 70 tall, Skånes store sønn:)

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.905
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Lars Erik, ble utgitt som Peps Blodsband - Ântligen 2005?, er blitt gammel, så årstallet er litt usikkert, står mellom 05 og 08 i hodet, så da er det vel sikkert 06:eek: Uansett mannen har gitt ut klassikere fra det tidlige 70 tall, Skånes store sønn:)

Anbefalinger fra 70-tallet?

Kernzedd

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.04.2013
    Antall liker
    273
    Ville nok begynt med Hög Standard, en meget bra skive, så kan du se om det er noe som faller i smak først, men det tror jeg den vil gjøre

decibelius

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.12.2007
    Antall liker
    1.679
    Sted
    Bislett
    Må vel ha litt mussikk i dag også, selv om det er de kriminiminelle som står i sentrum i dag.

Yello - Stella (1985)
    3837752.jpg
    c=422,15,777,744;w=372;h=356.jpg
    yello.jpg

surabus

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.12.2007
    Antall liker
    1.640
    Peps Blodsband - SPÅR ,1978

067.jpg
    mer musikk fra Skånes store sønn....

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.075
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Lang dag, lange møter, masse svensker, men det lønte seg. Tkr er nå offisielt på gress, får putle rundt et godt år til uten noe omsetningsmål eller økonomiske pålegg, og kan deretter trekke seg tilbake som 62-åring. Tror det heter en sinekyre.:)
    Faenmeg vel fortjent, IMO. Har ofret utallige timer, mye helse og et ekteskap på det jobbalteret.

unforgettable.jpg

For å feire dagen.

mvh

Kernzedd

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.04.2013
    Antall liker
    273
    Drar til med litt irsk, etter en dag med nett trøbel, og en glad caravanist som fikk det for seg å kjøre i taket mitt ved verandaen:eek:, ja ja, det var vel ei Ole Ivars låt, som fikk det til og rykke i fotan, heldigvis er visst fyren snekker kyndig;)

Barleyjuice - Skulduggery Street
    barleyjuice skulduggery street.jpg

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.075
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    -Når jeg tenker over det, har jeg sørenmeg scoret hat trick.

rhee70.jpg

-Tror jeg tar meg en Calvados på det!

Calvados-Dupont.jpg

mvh

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn