- Ble medlem
- 10.04.2013
- Antall liker
- 273
Tester denne
med Joan Osborne på vokal
med Joan Osborne på vokal
|
Håper den faller i smak howard_nor.Postmannen har vært snill.
Fikk denne cd'en i posten i dag, bestilt etter anbefaling fra JohnnyH.
Eric Johnson - Venus Isle
Vis vedlegget 282216
Får gi den en lytt.
Håper den faller i smak howard_nor.Postmannen har vært snill.
Fikk denne cd'en i posten i dag, bestilt etter anbefaling fra JohnnyH.
Eric Johnson - Venus Isle
Vis vedlegget 282216
Får gi den en lytt.
I gitar miljøet er han blant de store, og i tillegg har albuma litt musikalsk spenn.
Jaha? Det er altså slik en vanlig helg forløper? Med regnende campingvogner? Post svært gjerne bilder av dette fenomenetEr svak fordenne, en fin måte og starte helga på, og forhåpentligvis blr helga, rolig, uten campinvogner i tak og lignende![]()
Lurte også på det der. Ble du bombet? Med campingvogner? Hva i all verden hadde du gjort, fornærmet Karoli- klanen?Jaha? Det er altså slik en vanlig helg forløper? Med regnende campingvogner? Post svært gjerne bilder av dette fenomenetEr svak fordenne, en fin måte og starte helga på, og forhåpentligvis blr helga, rolig, uten campinvogner i tak og lignende![]()
Bra musikk.
Venter i sterk spenning her, Kernzedd! Raska på!Lurte også på det der. Ble du bombet? Med campingvogner? Hva i all verden hadde du gjort, fornærmet Karoli- klanen?Jaha? Det er altså slik en vanlig helg forløper? Med regnende campingvogner? Post svært gjerne bilder av dette fenomenetEr svak fordenne, en fin måte og starte helga på, og forhåpentligvis blr helga, rolig, uten campinvogner i tak og lignende![]()
Bra musikk.
mvh
Takker! Jeg husket det ikke helt alene, men madammen var så snill og omtenksom at hun minnet meg på det.Gratulerer med bryllupsdag tkr.![]()
Samma her i huse, madamen er den som oftest husker best at jeg glemmer, eller no slikt.Takker! Jeg husket det ikke helt alene, men madammen var så snill og omtenksom at hun minnet meg på det.Gratulerer med bryllupsdag tkr.![]()
mvh
Takker, Lars_Erik!
Takker Canaris!Gratulerer med dagen tkr, og fru tkr
Hehe, Vi får håpe at undertegnede får besøk av flere campingvogne, hele nabolaget hørte det smalt, bortsett fea den glade sjåfør, som trodde han bare hadde kjørt i et hull visstnok, og dro lykkelig videre, uten og vite at en liten jobb venter, det skal sies at det ikke ble store skaden![]()