Driver å leter nå, skal ha den på cd^Pass at du får rett versjon på CD, om du velger det:
Peter Greens Fleetwood Mac - The Pious Bird of Good Omen. CBS-Sony 480524-2.
Driver å leter nå, skal ha den på cd^Pass at du får rett versjon på CD, om du velger det:
Skal ha denne på vinyl etterhvert, er det MOFI som regnes som den beste versjonen?MoFi pressen på LP er jævlig bra
Pokker, jeg har feilinformert og skrevet opp nummeret på en remaster jeg også har.^Pass at du får rett versjon på CD, om du velger det:
Skal ha denne på vinyl etterhvert, er det MOFI som regnes som den beste versjonen?MoFi pressen på LP er jævlig bra
@Bartesam. Ser også at Analogue productions sin 2011 versjon med 2x200gr 45RPM blir anbefalt.
Ser at det er en forseglet uåpnet til salgs på discogs for $220, det hadde vært noeHar ikke hørt denne. Kjøpte MoFi utgaven på 90 tallet, og dette er MoFi`s mest utgitte utgave. Ble vel presset i 20000 Ex. etter hvert vel. Min er nr.13XXX så vidt jeg husker
Den står allerede på listaFortsetter med denne.
Vis vedlegget 295157
Elf - Elf. ESCA 5532. 1972.
Som jeg har skrevet før, gikk dette bandet direkte over og dannet Rainbow sammen med Ritchie Blackmore. Rainbows første skive, Rainbow, er det disse gutta som står for.
Bør selvsagt på lista, denne også. En fantastisk skive!
^Se der ja! Bra man kan gjøre noe nytte for seg, og oppdra disse unggutta
Bra. Da jeg kun hører forskjell på cd & forskj. mastringer. Ja, de fleste vinylskivene er originaler. Kjøpt av undertegnede i utgivelsesår. De siste "nye" er handlet på antikvariat.@ ot, du har sikkert gode pressinger, da det virker som de fleste skivene dine er godt opp i åra
Spot on igjen. På listaFår loppe Howard litt mer
Vis vedlegget 295165
Hookfoot - Hookfoot (1971)DJLPS 413.
Britisk band dette. Veldig bra og sterkt undervurdert. Deres første skive.
Hvis 126euro er småpenger for deg foreslår jeg at du kjøper den til meg .I anledning "loppe Howard"-musikk.
Vis vedlegget 295166
Joe Soap - Keep It Clean. Polydor 1973
Britisk band. Navnet "Joe Soap" henspiller på en sjargong som ble brukt av britiske styrker under 2. verdenskrig. En "Joe Soap" var ikke akkurat den smarteste
Bare 126 euro for denne på discogs
Bra dette også, definitivt på lista.En til, siden det enda er single malt i glasset.
Vis vedlegget 295168
Sitting Bull - Trip Away. Germanofon 941005. 1971(94)
Tysk band dette. Knallbra.