Side 1 var helt grei, men side 2 var spesiell. Tittelsporet fyller hele siden, og består av flyalarmer, og folk som prater engelsk og vietnamesisk.@ kanaris: Joan Baez skuffer sjelden. Har ikke akkurat den, men mye annet fra 60 & 70 tallet.
mvh
Det var synd. Håper du ikke skipper artisten. Hun har som sagt veldig mye bra.Side 1 var helt grei, men side 2 var spesiell. Tittelsporet fyller hele siden, og består av flyalarmer, og folk som prater engelsk og vietnamesisk.@ kanaris: Joan Baez skuffer sjelden. Har ikke akkurat den, men mye annet fra 60 & 70 tallet.
mvh
Stammer vistnok fra et besøk i Hanoi. I tillegg masse knitring, så jeg måtte gi opp. Får prøve igjen ved en annen anledning
Står da nest siste. Den siste er da Popular problems.^Siste? Makan!
Er ikke så lettskremt. Likte det jeg hørte, kommer til å sjekke litt mer.Det var synd. Håper du ikke skipper artisten. Hun har som sagt veldig mye bra.Side 1 var helt grei, men side 2 var spesiell. Tittelsporet fyller hele siden, og består av flyalarmer, og folk som prater engelsk og vietnamesisk.@ kanaris: Joan Baez skuffer sjelden. Har ikke akkurat den, men mye annet fra 60 & 70 tallet.
mvh
Stammer vistnok fra et besøk i Hanoi. I tillegg masse knitring, så jeg måtte gi opp. Får prøve igjen ved en annen anledning
mvh
Hele denne og de tilsvarende trådene er jo uendelige spillelister... Og uansett har jeg ikke sett plata bli nevnt noe særlig, men mye kan ha skjedd i mitt fravær. Tror nok den vil falle i smak hos noen og enhver av pasientene her på asylet.@Baluba; hva er en "spilleliste"? Noe nymotens greier, regner jeg med. Der man hopper fra en låt til en annen, mens man kjenner uroen og stresset herje i kroppen. Fæle greier!
Nesten som da vi drev å tok favorittlåter på kassett...
Ok; var et øyeblikk i tvil om du hadde henfalt til Muzak, men skjønner nå at du mente albumHele denne og de tilsvarende trådene er jo uendelige spillelister... Og uansett har jeg ikke sett plata bli nevnt noe særlig, men mye kan ha skjedd i mitt fravær. Tror nok den vil falle i smak hos noen og enhver av pasientene her på asylet.@Baluba; hva er en "spilleliste"? Noe nymotens greier, regner jeg med. Der man hopper fra en låt til en annen, mens man kjenner uroen og stresset herje i kroppen. Fæle greier!
Husker det dro litt damer når vi spilte denne på gitar i kjellerstue festene i ungdomen.Flott!@ Howard; Peter Greens Fleetwood Mac er blues, ikke pop. Man kan egentlig snakke om to vidt forskjellige band. Peter Green ga bort navnet da han sluttet.
Tsk, tsk oct. Vaske munnen. Også dansk da!
Da lærte jeg noe nytt i dag også .
Denne har du nok uansett hørt før;
Og har du det ikke, er det jammen på tide
Fra skiva jeg postet.
Du er jo en av de som garantert kommer til å digge den skiva, og det er derfor jeg plugger den i denne tråden istedenfor den andre.Ok; var et øyeblikk i tvil om du hadde henfalt til Muzak, men skjønner nå at du mente albumHele denne og de tilsvarende trådene er jo uendelige spillelister... Og uansett har jeg ikke sett plata bli nevnt noe særlig, men mye kan ha skjedd i mitt fravær. Tror nok den vil falle i smak hos noen og enhver av pasientene her på asylet.@Baluba; hva er en "spilleliste"? Noe nymotens greier, regner jeg med. Der man hopper fra en låt til en annen, mens man kjenner uroen og stresset herje i kroppen. Fæle greier!
Det var en lettelse.
Skal sjekke den skiva.
;DFra Austin, Texas. Så då er det vel heavy metal da?
Her på sydvestspissen var denne absolutt bankers. Fra Bad Co albumet fra ca 74Mye musikk som dro damer, Johnny Vi burde kanskje ha et bertemagnet-tema engang?
Denne er mitt første bidrag;
Denne var et sikkerstikk i så måte
For ikke å snakke om denne.Her på sydvestspissen var denne absolutt bankers. Fra Bad Co albumet fra ca 74Mye musikk som dro damer, Johnny Vi burde kanskje ha et bertemagnet-tema engang?
Noen år sener ble denne versjonen banker på vorspiel, har sikret meg en versjon som sikker er full av loudneswar artefakter.For ikke å snakke om denne.Her på sydvestspissen var denne absolutt bankers. Fra Bad Co albumet fra ca 74Mye musikk som dro damer, Johnny Vi burde kanskje ha et bertemagnet-tema engang?