E. Largo
Hi-Fi freak
Johnnie Taylor - Raw Blues, flac
Mens det er et tynt lag av hvitt med en merkelig substans ute-musikk.
Må ta med meg noen poser og samle inn til festMens det er et tynt lag av hvitt med en merkelig substans ute-musikk.
mvh
Bartesam/ Du får stikke inom imorrn og høre denne pressen, basser som juling i Alto Utopia
Vis vedlegget 296381
Med den stadig synkende oljeprisen må vi alle gjøre vårt for å holde etterspørselen oppe. Hadde det ikke vært for Bartesam så hadde Norge gått konk^Du må slutte med dette oljebaserte, sterkt forurensende, bassfattige, forhistoriske formatet E.Largo
Hvor har du forresten gjort av helgeantrekket?
Hadde hun mast på meg så..............
Fortsetter mad Dr. Feelgood.
Vis vedlegget 296393
Dr. Feelgood - Malpractice. Columbia CK34098. 1975(90)
Samtidig fikk jeg i går, svært vennlig av min og trådens vokter, påpekt at Dr. Feelgood ikke hadde originalen.
Dette er originalen. Hvis ikke, får man sikkert høre det ved en dertil egnet anledning.
Takk for tips Skal sjekkes.Liker du Dr Feelgood, så liker du denne
Vis vedlegget 296422
Fortsetter mad Dr. Feelgood.
Dr. Feelgood - Malpractice. Columbia CK34098. 1975(90)
Samtidig fikk jeg i går, svært vennlig av min og trådens vokter, påpekt at Dr. Feelgood ikke hadde originalen.
Dette er originalen. Hvis ikke, får man sikkert høre det ved en dertil egnet anledning.
Dette var bra, E.Largo. Har hørt denne låta før, men det er lenge siden.Jamiroquay - Travelling Without Moving, flac
Hans beste!Starter med denne i kveld:
Bruce Springsteen - Darkness on the edge of town
Cd 86061
Vis vedlegget 296448
Husker jeg dissa Herr Van Zandt i en albumstafett, den gangen jeg var ung og mye mindre diplomatisk enn hva jeg er nå