howard_nor
Hi-Fi freak
@Lars Erik.
Fleetwood Mac skiva var knallbra, takk for tipset.
Flotte greier! Bare hyggelig; det er jo hele vitsen med denne tråden@Lars Erik.
Endelig! Der fikk vi et gjensyn med din iranske sekretøse!
Tyrkisk & betalt.Endelig! Der fikk vi et gjensyn med din iranske sekretøse!
Skal ned på Dippern etterpå å hente siste Bryan Ferry pluss Eva Cassidy boksen.
Må vente til mandagen
Men det blir kanskje litt finsk prog i helga
@ Bartesam: Spent på den ferryskiven.
mvh
Hm. Må sjekke ut denne, skjønner jeg.Likte skiva veldig godt jeg. Noen trakk synonymet med Roxy Music og Avalalon II her på forumet.- Ikke feil det
@ Bartesam: Spent på den ferryskiven.
mvh
Det er heldigvis tendenser til bedring, men svært langsomt. Hadde denne kommet for tre-fire år siden, hadde den nok ligget under 10.Vet ikke Lars Erik. Trodde at bransjen hadde fått så mye tyn for dette at de hadde tatt tak i dette....... ???
Prøvde meg også på Edgar Broughton tidligere i kveld, men den musikken ble litt vel bråkete å sove middag til.Etter et innfall som kom etter bidrag i tråden for undervurderte band fikk jeg et plutselig behov for å høre Edgar Broughton Bands Wasa Wasa fra 1969. Spilles av som FLAC rippet fra CD, men for de som ikke har tilgang til vinyl eller en skikkelig digitalfil synes jeg denne Youtube-videoen med hele albumet holder mål.
Hadde nok jeg også funnet litt for up tempo til å sove middag til, men det er for sent til en hvil nå. Prøv igjen.Prøvde meg også på Edgar Broughton tidligere i kveld, men den musikken ble litt vel bråkete å sove middag til.Etter et innfall som kom etter bidrag i tråden for undervurderte band fikk jeg et plutselig behov for å høre Edgar Broughton Bands Wasa Wasa fra 1969. Spilles av som FLAC rippet fra CD, men for de som ikke har tilgang til vinyl eller en skikkelig digitalfil synes jeg denne Youtube-videoen med hele albumet holder mål.
mvh
Skal gjøre det, vettu.Hadde nok jeg også funnet litt for up tempo til å sove middag til, men det er for sent til en hvil nå. Prøv igjen.Prøvde meg også på Edgar Broughton tidligere i kveld, men den musikken ble litt vel bråkete å sove middag til.Etter et innfall som kom etter bidrag i tråden for undervurderte band fikk jeg et plutselig behov for å høre Edgar Broughton Bands Wasa Wasa fra 1969. Spilles av som FLAC rippet fra CD, men for de som ikke har tilgang til vinyl eller en skikkelig digitalfil synes jeg denne Youtube-videoen med hele albumet holder mål.
mvh