Har da det. Stuet bort i en pappeske i kjelleren^Man har da slikt på vinyl.....
mvh
Fant ikke sengen, derfor spilles det musikk i nattenVis vedlegget 296876
Jösses...det är aktivitet i tråden redan på förmiddagen
En lite annorlunda julplatta med Tommy Körberg, inte så jäkla dum alls.
Annars brukar soffan fungera bra... men jag förmodar att den var upptagen av övernattande julenissorFant ikke sengen, derfor spilles det musikk i nattenJösses...det är aktivitet i tråden redan på förmiddagen
Pokker, var du også her? Bra du ikke fanget meg på bildeAnnars brukar soffan fungera bra... men jag förmodar att den var upptagen av övernattande julenissorFant ikke sengen, derfor spilles det musikk i nattenJösses...det är aktivitet i tråden redan på förmiddagen
Vis vedlegget 296882
Skandaløst nok, hadde jeg glemt å kjøpe det eneste godkjente Tonic Water; Indian.
Her fortsetter tråden fra "Hva lytter du til idag (del 4)?"
Vi er nødt til å dele opp tråden da vBulletin har en grense for hvor mange innlegg som tillates i en tråd.
Mvh
Høvdingen
Skandaløst nok, hadde jeg glemt å kjøpe det eneste godkjente Tonic Water; Indian.
Det er nå ordnet opp i
Det er nå ordnet opp i
Finnes ikke mye i denne verden som er vakrere enn H-molls messens Agnus Dei....Tjuvstarter:
Vis vedlegget 296943
Det skulle iht. alle "eksperter" ikke være mulig å høre dette, men det var noe feil på lyden....det låt flisete, kjedelig, dødt....gikk inn på innstillingene, og MHen hadde slått seg over fra 96 kHz til 44.1 kHz. Stilte tilbake, og plutselig var alt som før. Fatte F***...
mvh
Så sant som det er sagt!Finnes ikke mye i denne verden som er vakrere enn H-molls messens Agnus Dei....Tjuvstarter:
Vis vedlegget 296943
Det skulle iht. alle "eksperter" ikke være mulig å høre dette, men det var noe feil på lyden....det låt flisete, kjedelig, dødt....gikk inn på innstillingene, og MHen hadde slått seg over fra 96 kHz til 44.1 kHz. Stilte tilbake, og plutselig var alt som før. Fatte F***...
mvh