ceroxol skrev:Halide Design er testet i nyeste Stereophile (vol.33 no.12) som ramlet inn i postkassen i dag..![]()
Den blir målt og testet av J.A. opp mot Bel Canto USB Link 24/96, Lindeman USB-DDC 24/96 og Stello U2, samt forskjellige kombinasjoner av disse inn i dac. Også sammenlikninger med TosLink og s/pdif vs. USB->s/pdif og hvordan jitter endres (dac brukt er bla. MF X-24K, Esoteric D-07, Benchmark). I alle tilfeller er jitter-nivåene lavere med Halide, i noen tilfeller opp til 10x. Målinger viser også at Stello U2 øker mengde jitter sammenliknet med TosLink ut fra MacBook og inn i Esoteric D-07(1049ps vs. 1090ps)... Huff.
With all the D/A processors I used, even the jitter-prone Assemblage DAC-1, It's grain-free presentation stepped out of the music's way in a very welcome manner.
- John Atkinson
Virket som lydforskjellen mellom Halide og Stello var ganske liten. Jeg lurer nå på om min gode Cardas USB kabel på en Stello vil utjevne forskjellen mellom dem, da Halide har fast kabel som jeg antar er dårligere enn Cardas.