- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Voldsomt til flotte ting folk her drikker, står mildt sakt i stil til anleggene? Jeg nøyer meg med Tuborg eller noe tilsvarende, men så har jeg kansje ikke så flott anlegg heller??!
Enig.C. Alshus skrev:Velger heller en stk dyr poløl med god smak (imo) enn to-tre bokser med Ringnes pilser.
Er det noe galt med Ringnes Pilsner????C. Alshus skrev:Velger heller en stk dyr poløl med god smak (imo) enn to-tre bokser med Ringnes pilser.
Smaker? svært lite.lark skrev:Er det noe galt med Ringnes Pilsner????C. Alshus skrev:Velger heller en stk dyr poløl med god smak (imo) enn to-tre bokser med Ringnes pilser.
Jeg liker Ringnes. Men jeg har sikkert ikke peiling på godt øl.ErosLoveking skrev:Smaker? svært lite.lark skrev:Er det noe galt med Ringnes Pilsner????C. Alshus skrev:Velger heller en stk dyr poløl med god smak (imo) enn to-tre bokser med Ringnes pilser.
Kun greit som nøddrikke.
Ikke akkurat Oslo´s stolthet.![]()
Man kan jo gjøre to ting på en gang, vel?lark skrev:Den eR jo ikke åpnet ;D
Ringnes Classic er ganske bra, en del smak --- *smatt*.ErosLoveking skrev:Smaker? svært lite.lark skrev:Er det noe galt med Ringnes Pilsner????C. Alshus skrev:Velger heller en stk dyr poløl med god smak (imo) enn to-tre bokser med Ringnes pilser.
Kun greit som nøddrikke.
Ikke akkurat Oslo´s stolthet.![]()
Hør hør!C. Alshus skrev:Cluet er å begynne å smake på noe annet enn pilsner. Eller den rødvinen/etc man alltid kjøper.
Større matbutikker som Ultra/Centra/Meny/Ica med mer har en hel del forskjellige ales/stouts pilsnertyper.
Ja. For IPA-puristene er det egentlig lite annet å gjøre enn å lage den selv. Ingen tør kjøre IBU høyt nok egentlig. Men den der er veldig bra, absolutt (dog: det må kombineres med humlearoma og lange sukkermolekyler). Men skikkelig IPA - neppe.C. Alshus skrev:Er ikke alt man lager selv, perfekt?
Smakt denne?
Ja, bevares; slett ingen dum vin!noruego skrev:Drar snart hjem der det venter en Dagromis Barolo jeg har hatt stående en (altfor lang) stund. Noen som har vært borte i denne?
Fantastisk, og foran stereoen har den bedre effekt enn summen av all verdens nois harvesters, shatki steiner, u-båt filtre og vibrasjonsplattformer til sammen ;D Smaker djævelsk godt i tillegg ;D ;D ;DShadow skrev:Mmmmm.Har lyst på noe Islay her....Vanskelig å velge...Har den nye Ardbeg Blasta...mmmm.Den er skide go.
Det stemmer det ;D ;D ;DTi Kei skrev:Fantastisk, og foran stereoen har den bedre effekt enn summen av all verdens nois harvesters, shatki steiner, u-båt filtre og vibrasjonsplattformer til sammen ;D Smaker djævelsk godt i tillegg ;D ;D ;DShadow skrev:Mmmmm.Har lyst på noe Islay her....Vanskelig å velge...Har den nye Ardbeg Blasta...mmmm.Den er skide go.