Plutselig fant jeg en Skottsk Highland Queen som jeg bare hadde tatt ett glass av fra førErosLoveking skrev:amatør!, og klokka er bare 01.35
Litt kaffe, litt krem og en dæsj sukker
nam, så var den også drikkendes ;D
Plutselig fant jeg en Skottsk Highland Queen som jeg bare hadde tatt ett glass av fra førErosLoveking skrev:amatør!, og klokka er bare 01.35
Gjestemedlem skrev:
Man har nok ikke vært ordentlig beruset før man har drukket seg full på ekte cider.Torja skrev:Ser pent ut, men blir man beruset av slikt noe!!?
Jeg ler og ler...Gjestemedlem skrev:Man har nok ikke vært ordentlig beruset før man har drukket seg full på ekte cider.Torja skrev:Ser pent ut, men blir man beruset av slikt noe!!?Og da sikter jeg ikke til den parfymerte alkoholiserte eplebrusen som selges på Rema.
Strongbow holder forøvrig 5.3% vol og er svært så lettdrikkelig. Den er tørr og kan mest karakteriseres som epleøl og ikke har som sagt lite til felles med det klisset som småjenter sutler i seg før de egentlig er klare for alkohol.
Jeg trodde at jeg var "retro" når jeg benytter rør i hele oppsettet mitt, men du slår meg jo helt klart på dette feltet!Torja skrev:
Har du vore på rett stad til rett tid i Hardanger nokon gong?Gjestemedlem skrev:Man har nok ikke vært ordentlig beruset før man har drukket seg full på ekte cider.Torja skrev:Ser pent ut, men blir man beruset av slikt noe!!?Og da sikter jeg ikke til den parfymerte alkoholiserte eplebrusen som selges på Rema.
Strongbow holder forøvrig 5.3% vol og er svært så lettdrikkelig. Den er tørr og kan mest karakteriseres som epleøl og ikke har som sagt lite til felles med det klisset som småjenter sutler i seg før de egentlig er klare for alkohol.
Glemte du Whiskey eller ;Droom skrev:Irish coffee.
4 stykker har laget hver sin her nå og jeg må innrømme at jeg lagde nok ikke den som slo ann best..
det hadde vært litt av en drink ;DGjestemedlem skrev:Pils, Upper Ten og Skummet Kulturmelk... dog ikke i samme glass.
Ikke en ille pris per gang, om det ikke hadde vært for at god whisky er ferskvare. Skulle gjerne sett mindre flasker med gode varer, jeg pleier å ha nok med å komme med gjennom en flaske cognac på et halvår, å komme gjennom en single malt-flaske må en måned krever betraktelig økning i inntak. Og det hadde kanskje ikke vært så dumt, når jeg tenker meg om.berxter skrev:Hupps; det ble visst en ikke alt for liten skvett med 18 år gammel Talisker. Godt var det også.
(Jøsses, koster'n virkelig 950 schpenn?)