Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
|
Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Fikk engang en leirkrukke med noe lokalt risbrennevin fra Beijing. Det smakte som neglelakkfjerner filtrert gjennom et velbrukt hoppetau.65finger skrev:Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Risbrennevin skal vel oppvarmes først før man drikker det? Husker å ha fått noe slikt fra en krukke i en Japansk restaurant for lenge siden. Den var varm. Jeg syns det smakte godt. Men det er fryktelig lenge siden.Gjestemedlem skrev:Fikk engang en leirkrukke med noe lokalt risbrennevin fra Beijing. Det smakte som neglelakkfjerner filtrert gjennom et velbrukt hoppetau.65finger skrev:Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
sikker på at det ikke var Sake? (Risvin)Torja skrev:Risbrennevin skal vel oppvarmes først før man drikker det? Husker å ha fått noe slikt fra en krukke i en Japansk restaurant for lenge siden. Den var varm. Jeg syns det smakte godt. Men det er fryktelig lenge siden.Gjestemedlem skrev:Fikk engang en leirkrukke med noe lokalt risbrennevin fra Beijing. Det smakte som neglelakkfjerner filtrert gjennom et velbrukt hoppetau.65finger skrev:Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Det rimer godt med hvordan jeg husker det smakteGjestemedlem skrev:Fikk engang en leirkrukke med noe lokalt risbrennevin fra Beijing. Det smakte som neglelakkfjerner filtrert gjennom et velbrukt hoppetau.65finger skrev:Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Ah, selvsakt65finger skrev:sikker på at det ikke var Sake? (Risvin)Torja skrev:Risbrennevin skal vel oppvarmes først før man drikker det? Husker å ha fått noe slikt fra en krukke i en Japansk restaurant for lenge siden. Den var varm. Jeg syns det smakte godt. Men det er fryktelig lenge siden.Gjestemedlem skrev:Fikk engang en leirkrukke med noe lokalt risbrennevin fra Beijing. Det smakte som neglelakkfjerner filtrert gjennom et velbrukt hoppetau.65finger skrev:Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Veldig uvant og tror neppe jeg kommer til å drikke noe mer. Ikke det at det smaker som Whisky, men tipper at en som ikke har drukket W før, plutselig prøvesmaker W fra Islay. Det gir ikke noen godfølelse.......65finger skrev:Hvordan smaker det?oyvjorge skrev:Ja, tror det. Men det er visst en annen ingrediens også. Uten at jeg helt vet hva det er.65finger skrev:Er det risbrennevin? jeg har smakt en type risbrennevin som var helt jævlig
Prøv å bland Red Bull med vodka.. Nei, ikke gjør detdecibelius skrev:Måtte bare smake
ÆSJ
Red Bullshit
Rom (kvaliteten øker ofte med prisen)TJ skrev:Siste jeg drakk var Grans Lettøl. Skuffende.
På Grensen til Off Topic:
Anbefalt ankerdram? Folk liker forskjellige saker. En god whisky ville vært mitt forslag, men det er jo ikke alle som drikker det. Noen forslag til billig og godt drikke som mange liker?
Det kan være. Det vareierer ganske mye fra Grans. Synd Ringnes gav seg med Lettøl. Jevn kvalitet og fint sommerpreg (pilsner)oyvjorge skrev:Sammenlign lettøl mot lettøl, alt annet blir feil. Grans lettøl er kongen av lettøl, men bare lettøl.
Hvis ferien bare var litt lengre skulle jeg tatt en sånn nå etter frokost....ErosLoveking skrev:Må vel tåle å avslutte med en liten brun en.
![]()
Øllaredonnerwetter skrev:Plenen er halvklippet, og det er ølpause ;D
Hansa Fatøl (hva er flertallsformen?
Det landet som er verdenseliten når det gjelder kvalitetsøl.Anonym skrev:Det er noe kjent med den flaska.
Hvilket øst-europeisk land er den fra?
Den var grusomt gammel, nesten like gammel som meg. Opps, avslørte jeg meg nå?65finger skrev:Et liten klunk av denne