K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Smatt! Smatt!C. Alshus skrev:Sommeren varer fra 21. april til 17. oktober. I dette tidsrommet er kortbenet bükse, altså skjårtsj offisielt benblagg.
Smatt! Smatt!C. Alshus skrev:Sommeren varer fra 21. april til 17. oktober. I dette tidsrommet er kortbenet bükse, altså skjårtsj offisielt benblagg.
Ændals er tingen!mutz skrev:Et øl jeg stiftet bekjennskap med på sørlandsferien. 2 kasser ble deportert til det kalde Nord. Merkelig nok smakte ølet bedre i sitt rette element. Likefullt et godt drikkeøl.
hvilken da?larkus skrev:Ringnes lager. Mørkt og fyldig pilsnerøl. Slett ikke så verst![]()
To av mine favoritter i store glass. Er du i England om dagen?ErosLoveking skrev:John Smiths - Guinness- Tsingtao - Menehune Juice - Suffering Bastard - Strongbow -Underberg.
Stemmer det. Rettere sagt har vært der i korte fem dager.Gjestemedlem skrev:To av mine favoritter i store glass. Er du i England om dagen?ErosLoveking skrev:John Smiths - Guinness- Tsingtao - Menehune Juice - Suffering Bastard - Strongbow -Underberg.