RAF banter, anyone?
http://www.spitfireale.co.uk/
Spitfire selger, eller solgte, noen riktig gode flasker med bottle conditioned ale hos kjøpmannen. Litt bunnfall så den må stå å sette seg før bruk, men du verden så god.Valentino skrev:RAF banter, anyone?
Gjestemedlem skrev:Ååå se hva jeg fant i en butikk i dag...
Båtpuss og vårdugnad i båthavnenC. Alshus skrev:Bruker du kun én dråpe vann i?
Flaskefor på Bruktbørsen???JonnYb skrev:Doppio Passo vil jeg karakterisere som et aldrig så lite kupp til under 100 lappen..
Skål alle sammen, selv om det ikke er så skrekkelig mange her idag.
ps : Husk å sjekke bruktbørsen :![]()
Hvordan skiller denne seg fra CS-varianten av 10-åringen, eller quartecasken for den saks skyld? Laphroaig har en kant og kraft som jeg føler må begynne å gå i selvsving i møte cherrycasks f.eks. Men det er min teori. Enig med Val. Her skal det ikke noe vann i glasset. Man skal være merket i gane og svelg etter møte med en laph!Ludo skrev:
Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
Rectum Provocatus ;D ;DC. Alshus skrev:Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
Unge mann, FY! Slikt tuller man ikke med. Det var sikkert ikke ondt ment, men FY!C. Alshus skrev:Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
I mindre siviliserte samfunn ruller hodet for mindre ;DSniff skrev:Unge mann, FY! Slikt tuller man ikke med. Det var sikkert ikke ondt ment, men FY!C. Alshus skrev:Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
Mvh
Sniff
Om jeg skulle ta med meg en flaske til en øde øy, ville jeg hatt store problemer med å bestemme meg for en flaske Talisker 18 år eller en god Mortlach...to ulike verdener dog.donnerwetter skrev:Ahh, endelig kveld![]()
Åpenbart ;Ddonnerwetter skrev:I mindre siviliserte samfunn ruller hodet for mindre ;DSniff skrev:Unge mann, FY! Slikt tuller man ikke med. Det var sikkert ikke ondt ment, men FY!C. Alshus skrev:Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
Mvh
Sniff
Jeg ville sagt i meir siviliserte land...her heime, går fortsatt 60% og H-melk heilt fin...blandingsforhold 50/50. Anbefales med O'Boy!!!donnerwetter skrev:I mindre siviliserte samfunn ruller hodet for mindre ;DSniff skrev:Unge mann, FY! Slikt tuller man ikke med. Det var sikkert ikke ondt ment, men FY!C. Alshus skrev:Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
Mvh
Sniff
Herren besitter ikke lengre provoserende kraft!C. Alshus skrev:Minner meg om at jeg har en Mortlach Adelphi fra 1990 hjemme. Kanskje en liten tår med litt Sprite Zero når jeg kommer hjem i morgen...?
![]()
Drikk en kopp kaffe og ta deg sammen!C. Alshus skrev:Minner meg om at jeg har en Mortlach Adelphi fra 1990 hjemme. Kanskje en liten tår med litt Sprite Zero når jeg kommer hjem i morgen...?
![]()
Spiritus et sanctusdonnerwetter skrev:Herren besitter ikke lengre provoserende kraft!C. Alshus skrev:Minner meg om at jeg har en Mortlach Adelphi fra 1990 hjemme. Kanskje en liten tår med litt Sprite Zero når jeg kommer hjem i morgen...?
![]()
;D
VilhelmW skrev:Jeg ville sagt i meir siviliserte land...her heime, går fortsatt 60% og H-melk heilt fin...blandingsforhold 50/50. Anbefales med O'Boy!!!donnerwetter skrev:I mindre siviliserte samfunn ruller hodet for mindre ;DSniff skrev:Unge mann, FY! Slikt tuller man ikke med. Det var sikkert ikke ondt ment, men FY!C. Alshus skrev:Hva med Cola?Ludo skrev:Helt enig med Valentino her også! Vann hører overhodet ikke med til Laphroaig!
Mvh
Sniff
[/quote
Av alle rurale drykksprell jeg har hørt om, så hørtes egentlig den ut som den mest sjarmerende ;D
Mvh
Sniff
En kongstanke, Sniff! ;DSniff skrev:Spiritus et sanctusdonnerwetter skrev:Herren besitter ikke lengre provoserende kraft!C. Alshus skrev:Minner meg om at jeg har en Mortlach Adelphi fra 1990 hjemme. Kanskje en liten tår med litt Sprite Zero når jeg kommer hjem i morgen...?
![]()
;DLa oss dra hjem til denne "herren" fri ham fra dette åk han åpenbart ikke er rede til å bære
Mvh
Sniff
Man takker for tilbudetC. Alshus skrev:SNiff og Donnerwetter. Det er bare å ta turen for prøvesmaking.
Tidligere i dag(går) ble det en liten Bristol Classic Rhum 1975.