God ide.ErosLoveking skrev:Er det riktig av meg å åpne en E.C Dahls mens jeg setter på ei skive og fyrer opp laptoppen?
ja, tror faktisk det.
med rikelig mengder oboy får jeg håpeJanR skrev:Varm melk og honning.
/jan
Enig, Sniff. Skulle så absolutt ønske at jeg hadde et glass Dalwhinnie nå.Sniff skrev:La Dalwhinnie operere på sine premisser, gi den tid og bruk et ordentlig noseinglass. Nam. Subtilt.
Mvh
Sniff
Nei -Ikke av Aass Pilsnerxerxes skrev:Blir dere ikke lei.
nyter helt greit både fatøl, bayer og classic fra vårt kjære Aass bryggeri jeg da. ;DJøgga skrev:Nei -Ikke av Aass Pilsnerxerxes skrev:Blir dere ikke lei.
Kanon single malt i min gane, men jeg pleier og greie meg med 10åringen da.Ludo skrev:Single Malt as usual... En flott 18-åring, anbefales
![]()
enten har du lekt avholdsmann i denne tiden, drukket bare sprit, eller det heroin som teller?Griffenfeldt skrev:Den første ølen siden julebordet i fjor...![]()
Jeg tok med meg en slik en i forrige uke fra tax-frien, bare for variasjonens del (vs. Lagavulin). Jeg tror jeg foretrekker standard Laphroaic, faktisk. Skal det smake piss, så skal det smake piss. En nesten katolsk malt (standarden).A Boy Named Sue skrev:Med litt vann