T
TT.
Gjest
Iskald Efes pilsner på en strandbar i Tyrkia i +30 grader (i skyggen). Skål
|
Med anbefalingene i tankene og for å utvide min horisont en smule landet jeg på en tequila da jeg sto og funderte på polet i dag. Har åpnet den nå og det var faktisk ganske spennende smak. Mye bedre enn fryktet, så jeg kommer nok til å kose meg med denne.wotg skrev:Da har du ikke smakt skikkelig Tequila. Skikkelig Tequila har kompleksitet og finesse som en god Cognac, single malt e.lGjestemedlem skrev:Tequila og annen mezcal er vel kun egnet til utdrikningslag og fjortisfester. Det finnes sikkert noe drikkenes der også, men alt jeg har smakt minner om bedervet hoppetau. Men margaritas er jo snop da, gjerne halvfrosne på varme sommerkvelder.wotg skrev:Tar du tequila seriøst, så
At Nordmenn fortsatt ikke har skjønnt Tequila får være for deres regning, det blir bare mere til meg...
Gjestemedlem skrev:Med anbefalingene i tankene og for å utvide min horisont en smule landet jeg på en tequila da jeg sto og funderte på polet i dag. Har åpnet den nå og det var faktisk ganske spennende smak. Mye bedre enn fryktet, så jeg kommer nok til å kose meg med denne.wotg skrev:Da har du ikke smakt skikkelig Tequila. Skikkelig Tequila har kompleksitet og finesse som en god Cognac, single malt e.lGjestemedlem skrev:Tequila og annen mezcal er vel kun egnet til utdrikningslag og fjortisfester. Det finnes sikkert noe drikkenes der også, men alt jeg har smakt minner om bedervet hoppetau. Men margaritas er jo snop da, gjerne halvfrosne på varme sommerkvelder.wotg skrev:Tar du tequila seriøst, så
At Nordmenn fortsatt ikke har skjønnt Tequila får være for deres regning, det blir bare mere til meg...
Holde seg for nesen og drikke på styrtenTorja skrev:Hva kan man bruke denne til??!
Drikke for å glemme - at man har drukket den.Torja skrev:Vodka Absolutt
var noe jeg grep med meg på fergen mellom Tyskland og her...
Hva kan man bruke denne til??!
He,he...erato skrev:Drikke for å glemme - at man har drukket den.Torja skrev:Vodka Absolutt
Kjøles ned og drikkes straight upTorja skrev:He,he...erato skrev:Drikke for å glemme - at man har drukket den.Torja skrev:Vodka Absolutt
ou812rh skrev:Rett i fryseren med den. Blir den kaldt nok kjenner du ikke den kjemiske smaken den dråpen med sitron gir. Store shots så glemmer du det også ganske kjapt.Torja skrev:He,he...erato skrev:Drikke for å glemme - at man har drukket den.Torja skrev:Vodka Absolutt
Kjøles ned og drikkes straight up
OU812