Torja
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Litt enklere livets gleder... ;D
Vedlegg
-
128.2 KB Visninger: 4
det var feil bilde, bare å beklagebambadoo skrev:Aha - rester Har endel av de selv....
Feirer noe?jan#jan skrev:Om ikke så lenge så blir det en slik en ;D
Muligens på tynt grunnlag ;D ;DTorja skrev:Feirer noe?jan#jan skrev:Om ikke så lenge så blir det en slik en ;D
Ser ikke så bra, men hører dårlig.jan#jan skrev:Muligens på tynt grunnlag ;D ;DTorja skrev:Feirer noe?jan#jan skrev:Om ikke så lenge så blir det en slik en ;D
Men jeg har renovert huset utvendig, og snekkerne ble ferdig idag - og jeg er så fornøyd med resultatet
Bilder kommer i tråden min ila helgen tipper jeg.
Det måtte feires med å sitte en time ute på terrassen foran døren, og nyte resultat og denne herlige flasken.
;D
DA skjønner jeg hvorfor du har så store øreklokker i hjørnene ;D ;D ;DBHO skrev:Ser ikke så bra, men hører dårlig.jan#jan skrev:Muligens på tynt grunnlag ;D ;DTorja skrev:Feirer noe?jan#jan skrev:Om ikke så lenge så blir det en slik en ;D
Men jeg har renovert huset utvendig, og snekkerne ble ferdig idag - og jeg er så fornøyd med resultatet
Det måtte feires med å sitte en time ute på terrassen foran døren, og nyte resultat og denne herlige flasken.
;D
Lurte litt på om det var "gay" det sto skrevet på flaska. ;D 8)
Lykke til med det..jan#jan skrev:Muligens på tynt grunnlag ;D ;DTorja skrev:Feirer noe?jan#jan skrev:Om ikke så lenge så blir det en slik en ;D
;D
Og en sånn:Wergeland skrev:
The Dude: Hey, careful, man, there's a beverage here!
Herlig med WhiskyølSpiralis skrev:Innis & Gunn er absolutt verd et forsøk folkens. Friskt og med en helt uventet ettersmak.
***** er deilig sukkertøy, ******* er verdens dyreste sirup. Sikkert nydelig på/med pannekaker.Haavard skrev:Metaxa *******
Håvard
Gjestemedlem skrev:Må få lov til å anbefale denne atter en gang. Kjøpte en ny flaske, og den er like god som sist. Snop. Kanskje ikke verdens mest raffinerte Tequila, men den er silkemyk, krydret og med litt karamell. Faller helt sikkert i smak hvis man koser seg med den norske cognacen. (Baxo og slikt)
bambadoo skrev:Home alone. Nettopp jekket en
[/quote
Hansa synes jeg er blant de beste av vanlig pilsner.
Kun slått av Mack
må nok gi min stemme til Aass 8)lynvingen skrev:Hansa synes jeg er blant de beste av vanlig pilsner.
Kun slått av Mack