Og det smakte?ErosLoveking skrev:mye rart en tømmer ned i spiserøret
Leste et øyeblikk "Fritzl" da jeg grep flaska, men det var det altså ikke
Smakte? Egentlig ikke. Blir nok med den ene flaska. Kolaen var hakket vasserebaluba skrev:Og det smakte?ErosLoveking skrev:mye rart en tømmer ned i spiserøret
Leste et øyeblikk "Fritzl" da jeg grep flaska, men det var det altså ikke
Å, sløy kar! Fin den der.C. Alshus skrev:
Var det ikke slik at Upper Ten var polets egen tapning og gjerne kunne inneholde riktig så god råvare fra underleverandørene i Skotland, litt beroende på leveransene fra år til år? Mulig det er en vandrehistorie. Vi kjøpte nå uansett Upper Ten fordi den var rimelig. Tok etterhvert overgang til Brandy Special som gjorde seg bedre i kaffen.Spiralis skrev:I kveld blir det ( beklager Parelius, jeg vet du tviler dens drikkbarhet :-[ ) en 12 år gammel "Upper Ten". Mest fordi den står lagelig til for hogg i karaffel på en gammel Tandberg Sølvsuper 8 her i stuen like bak sofaen.
Dem er sakt påBrasse skrev:Kozel er forholdsvis frisk, men også ganske kjedelig. Kort kort ettersmak.
Alternativene frå Haandbryggeriet og Nøgne Ø er fleire divisjoner bedre (og også tilgjengelig i din Menybutikk, JanJan).
Kvifor vente heilt til påske?jan#jan skrev:Dem er sakt påBrasse skrev:Kozel er forholdsvis frisk, men også ganske kjedelig. Kort kort ettersmak.
Alternativene frå Haandbryggeriet og Nøgne Ø er fleire divisjoner bedre (og også tilgjengelig i din Menybutikk, JanJan).
Det som er det fine - er jo å finne ut hvilket øl som passer når ........ noe da og noe da .. og jeg syntes det er fint med variasjon .. og det og kunne sammenligne...
Påsken er offisielt planlagt som en øl-påske... da blir det både pol øl og butikk øl.
Skal da smake på mye forskjellig - gleder meg allerede ;D
Jaså, du blander shandy?Brasse skrev:
Av den enkle grunn... Jeg liker å ha noe og se frem til .. dessuten så er jeg en rør og hornmann .. vi har ikke dårlig tid ;DBrasse skrev:Kvifor vente heilt til påske?jan#jan skrev:Dem er sakt påBrasse skrev:Kozel er forholdsvis frisk, men også ganske kjedelig. Kort kort ettersmak.
Det som er det fine - er jo å finne ut hvilket øl som passer når ........ noe da og noe da .. og jeg syntes det er fint med variasjon .. og det og kunne sammenligne...
Påsken er offisielt planlagt som en øl-påske... da blir det både pol øl og butikk øl.
Skal da smake på mye forskjellig - gleder meg allerede ;D