Spiralis skrev:I kveld har det så langt blitt et par Harviestoun Twisted and bitter
Mulig de følges av en Innis and Gunn
Jo de ble da faktisk fulgt av e Innis & Gunn
Spiralis skrev:I kveld har det så langt blitt et par Harviestoun Twisted and bitter
Mulig de følges av en Innis and Gunn
Hvordan likte du den da Alshus?C. Alshus skrev:
Bøgebryg, hø hø hø. Jeg ante ikke at bøger har sin egen øltype, men jeg vet jo ikke så veldig mye heller.bjarnetv skrev:
mørkt Ale med sitrusaktig ettersmaksmak fra bøkeekstrakt, meget god.
Aftershave?C. Alshus skrev:
Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Designet: ja, enig. Mitt poeng var at gin dufter veldig godtbaluba skrev:Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Tequila lukter litt mere fyllik. Men god Teq er snadderatonal skrev:Designet: ja, enig. Mitt poeng var at gin dufter veldig godtbaluba skrev:Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Gin lukter godt, ja. Tequila lukter fyll. Vel vel, da passer det egentlig ganske bra med tequila, for det er vel kun alkiser som drikker after shave. At en tequila-flaske får design som en after shave-flaske er bare helt naturlig. 8)65finger skrev:Tequila lukter litt mere fyllik. Men god Teq er snadderatonal skrev:Designet: ja, enig. Mitt poeng var at gin dufter veldig godtbaluba skrev:Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Paradoksalt har en god Teq mindre fyllikvibber enn Gin i min bokbaluba skrev:Gin lukter godt, ja. Tequila lukter fyll. Vel vel, da passer det egentlig ganske bra med tequila, for det er vel kun alkiser som drikker after shave. At en tequila-flaske får design som en after shave-flaske er bare helt naturlig. 8)65finger skrev:Tequila lukter litt mere fyllik. Men god Teq er snadderatonal skrev:Designet: ja, enig. Mitt poeng var at gin dufter veldig godtbaluba skrev:Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Traff du på meg da jeg bodde i Roma? Må innrømme at gin var mest forbundet med mine fyllekuler i den perioden, en nobel vane jeg la meg til i Afrika. GT er fyllikenes Rolls Royce. ;D65finger skrev:Paradoksalt har en god Teq mindre fyllikvibber enn Gin i min bokbaluba skrev:Gin lukter godt, ja. Tequila lukter fyll. Vel vel, da passer det egentlig ganske bra med tequila, for det er vel kun alkiser som drikker after shave. At en tequila-flaske får design som en after shave-flaske er bare helt naturlig. 8)65finger skrev:Tequila lukter litt mere fyllik. Men god Teq er snadderatonal skrev:Designet: ja, enig. Mitt poeng var at gin dufter veldig godtbaluba skrev:Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Veldig enig ;Dbaluba skrev:Traff du på meg da jeg bodde i Roma? Må innrømme at gin var mest forbundet med mine fyllekuler i den perioden, en nobel vane jeg la meg til i Afrika. GT er fyllikenes Rolls Royce. ;D65finger skrev:Paradoksalt har en god Teq mindre fyllikvibber enn Gin i min bokbaluba skrev:Gin lukter godt, ja. Tequila lukter fyll. Vel vel, da passer det egentlig ganske bra med tequila, for det er vel kun alkiser som drikker after shave. At en tequila-flaske får design som en after shave-flaske er bare helt naturlig. 8)65finger skrev:Tequila lukter litt mere fyllik. Men god Teq er snadderatonal skrev:Designet: ja, enig. Mitt poeng var at gin dufter veldig godtbaluba skrev:Men du er ikke helt uenig i at på bilde så gir designet litt assosiasjoner til parfymeri-varer?atonal skrev:Hadde det vært gin (ikke Tequila) kunne det ha funketbaluba skrev:[...]
Aftershave?
Bare til drinker? Jeg liker godt Espolon Reposado for seg selv. Er den mye simplere enn de andre merkene du nevner?wotg skrev:Tequila er undervurdert grunnet de store merkenes jallprodukter, jeg tenker da på f.eks Sauza, Jose Cuervo, Sierra osv. Disse produktene inneholder som oftes bare 51% agave, resten er whatever nøytral sprit produsenten føler for.
En skikkelig 100% blå weber tequila av god kvalitet kan være en åpenbaring for de fleste.
Patron er grei kvalitet, jeg har faktisk hele rangen på jobben, men desverre er Patron er latterlig overpriset her i Norge.
Til drinker så bruker jeg som oftest Tequila fra Espolon.
Hjemme så drikker jeg Casa Noble, Ocho, Aha Toro, Tezon, 1921, Gran Centenario eller Don Julio. Finner at jeg ofte foretrekker Reposado fremfor Anejo og Silver.
Mye god tequila som kaan drikkes bart, den du nevner egner seg utmerket imoGjestemedlem skrev:Bare til drinker? Jeg liker godt Espolon Reposado for seg selv. Er den mye simplere enn de andre merkene du nevner?wotg skrev:Tequila er undervurdert grunnet de store merkenes jallprodukter, jeg tenker da på f.eks Sauza, Jose Cuervo, Sierra osv. Disse produktene inneholder som oftes bare 51% agave, resten er whatever nøytral sprit produsenten føler for.
En skikkelig 100% blå weber tequila av god kvalitet kan være en åpenbaring for de fleste.
Patron er grei kvalitet, jeg har faktisk hele rangen på jobben, men desverre er Patron er latterlig overpriset her i Norge.
Hjemme så drikker jeg Casa Noble, Ocho, Aha Toro, Tezon, 1921, Gran Centenario eller Don Julio. Finner at jeg ofte foretrekker Reposado fremfor Anejo og Silver.
Espolon er fint å drikke bart også. Men det er bedre økonomi i å bruke Espolon til 400/flasken enn Patron til latterlige 700/flasken i drinker.Gjestemedlem skrev:Bare til drinker? Jeg liker godt Espolon Reposado for seg selv. Er den mye simplere enn de andre merkene du nevner?wotg skrev:Tequila er undervurdert grunnet de store merkenes jallprodukter, jeg tenker da på f.eks Sauza, Jose Cuervo, Sierra osv. Disse produktene inneholder som oftes bare 51% agave, resten er whatever nøytral sprit produsenten føler for.
Høres ut som en meget vellykket aften.. ;D ;Dpedal skrev:Taittinger Prestige Rose, Glera Spumante, Luna Nuova La Pieve Prosecco, Chablis, Ringnes Platinum, Soedal XO. Hvoretter damene gikk og la seg. Nøgne Ø Porter. Så spydde gjesten og gikk og la seg. Her sitter jeg igen i branntomta og følger med på Ponomariov og Nakamura på Chessbomb. Har en årgangsport Port stående i kjellerboden. Jeg hører at den roper mitt navn. Skal. Skal ikke. Skal. Skal ikke. Skal...
urk*
*(TM) Boffen
En fest kan ikke kalles vellykket før noen har spydd imo! Jeg har også spydd i dag, men det skyldtes dessverre ikke for mye av det gode. Har nok pådratt meg et virus i min følsomme mage kan det virke som, så alkoholen får ligge i fred. Det er ikke syke av den typen som blir bedre av litt fyll, dessverre. Det er ikke alle ondter som kan kureres med gudenes medisiner. :-\Karma skrev:Høres ut som en meget vellykket aften.. ;D ;Dpedal skrev:Taittinger Prestige Rose, Glera Spumante, Luna Nuova La Pieve Prosecco, Chablis, Ringnes Platinum, Soedal XO. Hvoretter damene gikk og la seg. Nøgne Ø Porter. Så spydde gjesten og gikk og la seg. Her sitter jeg igen i branntomta og følger med på Ponomariov og Nakamura på Chessbomb. Har en årgangsport Port stående i kjellerboden. Jeg hører at den roper mitt navn. Skal. Skal ikke. Skal. Skal ikke. Skal...
urk*
*(TM) Boffen
Takk for omtanken Torja.Torja skrev:He, he god bedring herr "baluba"
Jeg kjører dog tradisjonelt med "Heineken" og "Sommer Tuborg" i kveld.
Ute blåser det, gitt.
Den beste festen er når du ikke husker hva som skjedde kvelden før!baluba skrev:En fest kan ikke kalles vellykket før noen har spydd imo! Jeg har også spydd i dag, men det skyldtes dessverre ikke for mye av det gode. Har nok pådratt meg et virus i min følsomme mage kan det virke som, så alkoholen får ligge i fred. Det er ikke syke av den typen som blir bedre av litt fyll, dessverre. Det er ikke alle ondter som kan kureres med gudenes medisiner. :-\Karma skrev:Høres ut som en meget vellykket aften.. ;D ;Dpedal skrev:Taittinger Prestige Rose, Glera Spumante, Luna Nuova La Pieve Prosecco, Chablis, Ringnes Platinum, Soedal XO. Hvoretter damene gikk og la seg. Nøgne Ø Porter. Så spydde gjesten og gikk og la seg. Her sitter jeg igen i branntomta og følger med på Ponomariov og Nakamura på Chessbomb. Har en årgangsport Port stående i kjellerboden. Jeg hører at den roper mitt navn. Skal. Skal ikke. Skal. Skal ikke. Skal...
urk*
*(TM) Boffen
Interessant.Minutten skrev:Første ølen fra Lervig ,som jeg har smakt, som faktisk er god. (veldig god)
.....
Ny brygger http://www.rogalandsavis.no/naring/article5201180.eceottone skrev:Interessant.Minutten skrev:Første ølen fra Lervig ,som jeg har smakt, som faktisk er god. (veldig god)
.....
Hva har Lervig gjort?
Jeg hører flere sier at de kanskje begynner å få det til...