JodaBrasse skrev:men det er jo ikkje rom
Prøv den med jordbær - rabarbara, den er godpahf skrev:Fun saft med bringebærsmak..
Helle i seg båtpuss ???pahf skrev:Hmm.. Skal lure på om det ikke er den vi har stående lengre bak. Får gå å se.
Tror ikke det tar mange timene før det blir et lite glass båtpuss.
Kjør på, her i Lysekil er det skyfri himmel og pils i glassetpahf skrev:Så vått som det er i Trøndelag for tiden så er vi pent nødt til å ta visse forhåndsregler i tilfelle vi skulle bli flytende
Det er en skam at posten din ikke kommer med et illustrasjonsbilde, og nei, -ikke av Campari.pedal skrev:Rosendahl kjøkkenglass 0,35. Fylles med isbiter. Hell i Campari til toppen av glasset. Perfekt drink når vi skal se 2 episoder av Mad Men og jeg later som jeg er Don Draper. Umulig å se den serien uten isbiter og noe i glasset!
Det er nok et velsmakende Grans øl, bare synd at de ikke selger det tydelig merket med eget navn.lars_erik skrev:Nyter denne i kveld. Lenge siden jeg smakte dette svært smaksfulle, mørke ølet sist.
Funker alltid. Grønn på flaske, jeg er rask over på øl etter etter et glass rødvin til maten, en Brouilly 2009.Torja skrev:Øl fra Tuborg, fumker fint som bare det
Om du er så beskjeden så ta deg den ene drammen .. og send resten hit ;DAnonym skrev:Min bedre halvdel lagde seg akkurat Kaffe og Baileys og i den forbindelse skulle jeg hente meg en dram og jommen hadde jeg ikke en uåpnet flaske Laphroig fra sydenferien i mars.
Skrøyt da til henne over mitt moderate spritkonsum men fikk surt til svar "du tar det igjen i øl" ;D.
Nei mulig det, men dette er rom :Brasse skrev:men det er jo ikkje rom
Merkelig spørsmål, men... Du har ikke fått noen reaksjoner etter å ha drukket denne ølen?BHO skrev:Godt Norsk.
Snill og fruktig (aprikos/fersken) IPA. Ikke dum.pahf skrev:Denne har falt i smak hos meg den siste tiden, lys med mye smak!
Er en Pale Ale ikke IPA , første gode ølet fra Lervik IMO. Dette er vanlig "butikkøl" (4,7%), IPA har normalt litt høyere alkoholinnhold .Wergeland skrev:Snill og fruktig (aprikos/fersken) IPA. Ikke dum.pahf skrev:Denne har falt i smak hos meg den siste tiden, lys med mye smak!
Og den var god! Ein dobbel American Pale Ale. Fantastisk smak og grei smekk med sine 9%.Brasse skrev:Har lagd "Two Captains" sjølv no, ilag med ein kompis (same oppskrifta som bryggaren av Two Captains vant NM med).Minutten skrev:Tror den der er en elsk eller hat øl. Jeg ble advart av bartender, 2 ganger til og med, men måtte jo smake den. Nå kommer vel snart Two Captains tilbake, og da blir jeg fornøyd.
Skal bli svært spennande å smake.