Ikke drikk den da ;DBrasse skrev:Romtemperert Pepsi Max. Stått ute sidan i går. Smaker såpe.
Det er når en brus er lunken det viser seg om man skal kjøpe den igjen. Max? Æsj! Gi meg en glass-cola nå!!! ;DBrasse skrev:Romtemperert Pepsi Max. Stått ute sidan i går. Smaker såpe.
En god Dry Maritini lages slik:baluba skrev:Plusspoeng for å ikke kalle kreasjonen Dry Martini, som mange andre sikkert ville ha gjort.ObliDobli skrev:40% gin & 60% Martini = 100% fredelig & fin hyttedrink. Den heter Kaldor etter hytta vår
Mikeller American Dream er en veldig god Lager, trodde det var en IPA første gang jeg smakte den fra fat.Brasse skrev:Heromdagen
Kinn Pilegrim
Ægir IPA
Mikeller American Dream
BrewDog Tokyo
Alt på Tilt, bra utvalg, bra betjening, bra priser!
Har lagd "Two Captains" sjølv no, ilag med ein kompis (same oppskrifta som bryggaren av Two Captains vant NM med).Minutten skrev:Tror den der er en elsk eller hat øl. Jeg ble advart av bartender, 2 ganger til og med, men måtte jo smake den. Nå kommer vel snart Two Captains tilbake, og da blir jeg fornøyd.
Den ble jeg tørst av gitt ;Dgismo skrev:Kvelden er nydelig og derfor noe lettdrikkelig i varmen ;D
Pokker ..... bare jeg er et bilde Erdinger så blir jeg tørst : ;DTorja skrev:Erdinger Weissbier...
flott øl og flott musikk med Golden Earring i SACD 5.1..
Ahhhhh....det er en nydelig rom 8)Walker skrev:Prøvesmaker en "Ron Zacapa" Solera Gran Reserva, 23 år gammel mørk rom fra Guatemala. Trond Granlund på NRK1.
Fantastisk romWalker skrev:Prøvesmaker en "Ron Zacapa" Solera Gran Reserva, 23 år gammel mørk rom fra Guatemala. Trond Granlund på NRK1.