Torja
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 01.03.2008
- Antall liker
- 1.028
Kjører på med øl etter øl, er det noe nytt da...
En liten intressant fråga, vad kostar den i Norge?Det blir noen glass av denne ila kvelden:
Passitivo Primitivo Puglia, 2009.
Er fullstendig n00b på vin, overhodet ingen feinschmeker, men liker denne veldig godt. Er vel en sammenheng mellom navnet (primitivo) og smaken min
Tror det var rundt 125,- NOK for ei flaske. Eller "gratis" som det defineres som på vinmonopolet.En liten intressant fråga, vad kostar den i Norge?Det blir noen glass av denne ila kvelden:
Er fullstendig n00b på vin, overhodet ingen feinschmeker, men liker denne veldig godt. Er vel en sammenheng mellom navnet (primitivo) og smaken min
Åk till Sverige om du har möjlighet, 89:- SEK.Tror det var rundt 125,- NOK for ei flaske. Eller "gratis" som det defineres som på vinmonopolet.En liten intressant fråga, vad kostar den i Norge?Det blir noen glass av denne ila kvelden:
Svar skyldig der.Nevn en anledning der Caol ila ikke smaker godt?
Den er grei! Da blir det neste som skal inn i skapet. Lagavulin er en absolutt favoritt, Laphroig har eg kun inntatt ved sånne kl0450-nachspiel-etter-grisefylla-på-garage aneldninger, så den vet eg ærlig talt ikkje om eg liker eller ei. Men har hørt mange snakke pent om Caol Ila, så må få ordnet meg en flaske med den.Svar skyldig der.Nevn en anledning der Caol ila ikke smaker godt?
Den egner seg til fotball også, kjenner jeg.
Forresten, folk som liker Lagavullin og Laphroig, ikke gå glipp av Caol Ila. Jeg synes den er minst like god, og den er karakteristisk og lett å kjenne igjen.
Skal kjøpe temmlig mange flasker, for ikkje å si kasser (samt gli ubemerket gjennom tollen) for at det skal lønne segÅk till Sverige om du har möjlighet, 89:- SEK.Tror det var rundt 125,- NOK for ei flaske. Eller "gratis" som det defineres som på vinmonopolet.En liten intressant fråga, vad kostar den i Norge?Det blir noen glass av denne ila kvelden:
Ingen tvil om det, så varmt som det var i dag måtte jeg bare ut, ved stranden og få en overpriset Ass...Erdinger Weißbier er tørstedrikk for guder, Torja.
Jeg har ikke handlet ennå idag, og må nøye meg med en forsiktig Sommerøl fra Lervig. Foreløpig.
Flere sorter hageøl på agendaen utover, på vår eneste sommerdag.