Cash 63
Æresmedlem
Det nærmeste jeg kommer en vit måned i Januar år etter år er ute i skiløypa
"Inn skal den om vi skal grine begge to" husker jeg noen sa, men er litt i tvil om det gjalt ølman må bare tvinge i seg øl, slik som vi gjorde da vi var 14 år. PLutselig, midt i den tredje pilsen smakte den vidunderlig. Og så spydde vi midt i den fjerde.
For at hun skal kunne løpe i full gallopp!Hvorfor er bena bundet sammen nede?
Har en langtgående konkurranse gående med pusene om hvem av oss som får til flest "naps" per dag i snitt. Dessverre sovner alltid den av oss som skal følge med de andre, det må nok overvåkingsteknologi til før vi kan kåre en vinner. Men klarer vi å holde oss våkne nok til å se videoene og lese av pulstallene? Uansett, premien er potetgull, det eneste vi alle er tullete etter. Premien deles og deles ut hver kveld, sånn for sikkerhets skyld.Obligatorisk for en sovnende sofagris som deg
Autostop er undervurdert.....Og med autostopp!
Takker.
takk, ja nesten for fin til å settes på hemsen. Det blir den eller denonen som må vike. Mulig de to kan veksle, lage seg en turnus. Thorensen har ikke autostopp, så den trenger en partner som har.Gratulerer med flott spiller
Når @Sluket en sjelden gang har rett, har han som regel rett. Gammelt ordtak( like gammelt som Sluket) ?I følge mannens prefererte lyttestillinger skulle høyttalernes posisjoner variere fra skråstilt nedovertiltet høyt på vegg til helt oppunder take facing downwards.... dersom det tradisjonelle sweetspot var målet! Heldigvis så samsvarer mannens livsstil med musikksmaken, nemlig laidback.. og dermed er ikke kritisk hifilytting i ordets tradisjonelle forstand påkrevet! Det må være en deilig nevrosefri tilværelse. Tyngste løft er kaffekoppen og en sjelden gang løft av forsekken til kattefaen... dersom kattene ikke allerede har kloret den åpen i frustrasjon over matfars ignorans
Laidback og laidback, fru SlukBlom. Jeg står, går og ligger, det er jo det mennesket er skapt til. Sitter bare når jeg eter og skiter.I følge mannens prefererte lyttestillinger skulle høyttalernes posisjoner variere fra skråstilt nedovertiltet høyt på vegg til helt oppunder take facing downwards.... dersom det tradisjonelle sweetspot var målet! Heldigvis så samsvarer mannens livsstil med musikksmaken, nemlig laidback.. og dermed er ikke kritisk hifilytting i ordets tradisjonelle forstand påkrevet! Det må være en deilig nevrosefri tilværelse. Tyngste løft er kaffekoppen og en sjelden gang løft av forsekken til kattefaen... dersom kattene ikke allerede har kloret den åpen i frustrasjon over matfars ignorans
også kalt salty spot. For oss som heller vil ha potetgull enn sukkertøyDu lytter visst sjeldent fra sweet spot, men fra det særdeles undervurderte sweetest spot
jøss, her sprutregner det!sola skinner
har ikke den, dessverre, de første platene deres står på want-lista.Sleng nå på Hexbreaker og sjekke ut om kattene syns det svinger for det skal det gjøre
Vis vedlegget 1008818
haha, her avslørte du at jeg skriver så kjedelig og langt og over tid at de færreste blir med til slutten. Feilen er bare min.jøss, her sprutregner det!