Er ikke veldig imponerende hvis du bare har brukt deler av deler (av dagen). Kan ikke ha vært det rare tidsbruket, daStørre deler deler av dagen har ....
Uten å kunne dokumentere det, vil jeg også tro at vaskeeffekten blir noe bedre med blårens / sprit i vannet. Viskositeten på vannet / blandingen synker jo, og dermed ser jeg for meg en mer "lettdrevet" blanding mht selve ultralydeffekten. Vi må ikke glemme at den er basert på bittesmå implosjoner / eksplosjoner i vannet, altså vekselvis "undertrykk / overtrykk", og jo lavere viskositet, jo bedre effekt, ikke minst nede i rillene, hvor væskemengden er liten. Jeg har i alle fall en ide om at det er nettopp der man kan dra fordel av blåspriten, fremfor fjerning av fettflekker. "My ten cents"...Jepp, funker fint. Men med forbehold. Har du en fettet plate, så er det nok en fordel med sprit.
Trodde du likte øl?Jeg forsøkte meg ikke på å vaske plater i dag (aldri er vel dessverre mer presist). Forsøkte meg heller ikke på samme album som du spiller i dag (det hender), men drakk samme øl som deg (første gang). Ræva!![]()
Ja, må innrømme at jeg ikke har prøvd uten isoprop, men i latskapens navn har støttet meg til ekspertisen og gründerne på området. Kanskje prøve en gang, blei litt nysgjerrig.Uten å kunne dokumentere det, vil jeg også tro at vaskeeffekten blir noe bedre med blårens / sprit i vannet. Viskositeten på vannet / blandingen synker jo, og dermed ser jeg for meg en mer "lettdrevet" blanding mht selve ultralydeffekten. Vi må ikke glemme at den er basert på bittesmå implosjoner / eksplosjoner i vannet, altså vekselvis "undertrykk / overtrykk", og jo lavere viskositet, jo bedre effekt, ikke minst nede i rillene, hvor væskemengden er liten. Jeg har i alle fall en ide om at det er nettopp der man kan dra fordel av blåspriten, fremfor fjerning av fettflekker. "My ten cents"...Jepp, funker fint. Men med forbehold. Har du en fettet plate, så er det nok en fordel med sprit.
En annen sak med det samme: "Gjenbruk" av vannet vil jeg også anse som en fordel, ved at vannet også blir "dødere", Dvs luften som vannet i utgangspunktet inneholder, fjernes gjennom ultralydprosessen, noe jeg også vil mene kan være fordelaktig. Omtrent som kokt vann, smakløst og "flatt".
Der er vi uenig (mye belgisk tripel), men når det gjelder musikk er vi ofte rørende enigTrodde du likte øl?Jeg forsøkte meg ikke på å vaske plater i dag (aldri er vel dessverre mer presist). Forsøkte meg heller ikke på samme album som du spiller i dag (det hender), men drakk samme øl som deg (første gang). Ræva!![]()
Du drikker bare feminine hipsterutgaver?
Av plain tilgjengelig norsk pils skal man lete lenge etter bedre vare enn frydenlund blå.![]()
Bah! Amerikansk-iskald grønn Hansa er det som gjelder.Av plain tilgjengelig norsk pils skal man lete lenge etter bedre vare enn frydenlund blå.![]()
Hansa regulær er noe av det mest mediokre som finnes. Den er ikke god, men ikke er den dårlig heller. Den er ikke fyldig på smak, men ikke smakløs som en coronas og ice-beer. Den er litt irriterende, spesielt når de masete bergenserne skryter av den. Den er fullstendig blottet for særpreg, dét er faktisk dens eneste særpreg.Bah! Amerikansk-iskald grønn Hansa er det som gjelder.Av plain tilgjengelig norsk pils skal man lete lenge etter bedre vare enn frydenlund blå.![]()
Mvh
Ikketrøndersktrønder![]()
Du har tilsynelatende ikke tilstrekkelig erfaring med vårt lokale Dahls-sølevann.Hansa regulær er noe av det mest mediokre som finnes. Den er ikke god, men ikke er den dårlig heller. Den er ikke fyldig på smak, men ikke smakløs som en coronas og ice-beer. Den er litt irriterende, spesielt når de masete bergenserne skryter av den. Den er fullstendig blottet for særpreg, dét er faktisk dens eneste særpreg.Bah! Amerikansk-iskald grønn Hansa er det som gjelder.Av plain tilgjengelig norsk pils skal man lete lenge etter bedre vare enn frydenlund blå.![]()
Mvh
Ikketrøndersktrønder![]()
07.00 KikutOk, når og hvor?
hmm, vel er jeg svaksynt, men så deg ikke på Kikut. Vel er synet mitt temmelig dårlig, men burde jo kjenne deg igjen på Hawaii-skjorta.07.00 KikutOk, når og hvor?
husk konserten på John Dee i april!Dette er mitt hifi licens/test albumSærlig hele B-sideEr
er siste plate i nærheten så bra så
Vis vedlegget 531333