Hvem har herpa stua til united?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.714
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dan Stuart med ujevne mellomrom her i tråden. En evig påminnelse om at jeg ikke har hørt dem (heller ikke The Deliverance.....) :mad: Han er vel en av de få som ikke er tilgjengelig på Tidal, så på et eller annet tidspunkt må jeg vel ta ansvar :)

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Dan Stuart med ujevne mellomrom her i tråden. En evig påminnelse om at jeg ikke har hørt dem (heller ikke The Deliverance.....) :mad: Han er vel en av de få som ikke er tilgjengelig på Tidal, så på et eller annet tidspunkt må jeg vel ta ansvar :)
    Kan sende deg noen flac-filer om du er interessert. Send meg i såfall mail-adr på Pm. Er Green on Red og Danny and Dusty på Tidal da? Man bør jo starte der...

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.714
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan sende deg noen flac-filer om du er interessert. Send meg i såfall mail-adr på Pm. Er Green on Red og Danny and Dusty på Tidal da? Man bør jo starte der...
    Ellers takk, men skal nok få det inn i stuen på andre måter :) Green on Red og Dream Syndicate har jeg hørt mye på (+ konserter med Chuck Prophet og Steve Wynn), men Danny and Dusty hadde gått meg hus forbi. Cast Iron Soul er nå merket på Tidal :)

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Ellers takk, men skal nok få det inn i stuen på andre måter :) Green on Red og Dream Syndicate har jeg hørt mye på (+ konserter med Chuck Prophet og Steve Wynn), men Danny and Dusty hadde gått meg hus forbi. Cast Iron Soul er nå merket på Tidal :)
    den er bra, men det er The Lost Weekend som er festen.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.714
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    den er bra, men det er The Lost Weekend som er festen.

Må sette festen på vent. Bare den andre som ligger på Tidal.

Får bli senere. Har akkurat avsluttet gjemmekontoret, jekket en APA og snurrer på Willy Deville :)

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    20200318_163119.jpg

I dag har jeg hatt fotograf på besøk, jeg gav ham engangshansker ved inngangen. Og han holdt med meg i (mot megler) at et møblert hjem bør ha en platespiller fremme. Bra kar. Så får det ikke hjelpe at det er en rega.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Den er ikke til salgs, dessverre.

Mine to platespillere er ute til oppgradering/forskjønnelse.

Denne skal jeg hente mellom to karantener, Elektronisk bureau er så godt som ferdig med jobben, sendte meg et bilde.

IMG_1213 (1).jpg

Men Rega passer sikkert bedre i prospektet.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    boligsalg corona-utsatt?

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Ikke foreløpig, vi kjører på, som ingenting har skjedd, nesten.

Boligmarkedet funket denne helga, men det kan jo fort ta stopp, ja. Så vi lager nå et prospekt og legger den ut over helga, og så får vi sjå om det fins en sjel som trenger et sted å bo.

Folk skiller seg fortsatt, spørsmålet er om det får dannet seg nye par av turtelduer. Antar aktiviteten på Tinder, iallefall statistikken over nye fysiske møter, er omvendt eksponensial med dødsraten. Mens masturbasjonsgraden blant aleneboere sannsynligvis overgår dødsraten. Boligomsetningsraten vaker der i midten, som schizo-onani med kondom.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ser man på dasspapirinnkjøpet de siste dagene er det ikke urimelig å anta at masturbasjonsraten er på vei oppover.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    gudbedre, ser jo ut som hjemme hos meg

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    mer vinylorientert greie, inne i denne Kiwi-posen ligger det nye 300 Kiwi-poser.

20200320_144201.jpg

Tenk så heldige poser!? Men glem ikke dyktighet!

Andre mer simple eksemplarer i sin art må bære på nye bleier og brukte truser og surt gymtøy og stinkende boss, helt klart samfunnskritisk viktige oppgaver det også. Men disse posene er spesielt utvalgte, de er rene creme de la creme i bæreposesamfunnet. De bor normalt høyt oppe i Åsen, ligger og mesker seg med champagne og blir massert av formfullent PVC med yppige former. På kort varsel er de klare til å rykke ut for sin eneste og den mest ædle oppgave i livet, å frakte vinyl fra et sted til et annet. Etterpå får de yppersteposens høyeste utmerkelse i vinyl. De beste, de mest heltmodige og dedikerte får dobbelLPer, og lederstjernen får et originaleksemplar av Sandinista. O Lykke!

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    dagens IQ-test, hvordan brette flytteesker?

20200322_133340.jpg

Brukte to timer på å forstå, tviler på at jeg kan bli medlem av Mensa. TRøsten er at i disse tider vil man jo ikke være medlem av noen som helst gruppering.

20200322_140158.jpg

Nuvel, klarte det tilslutt. Her er én kasse med 9 doble poser á 15 skiver. 12 kasser og 30-35 turer i trappa bør holde. Jaja, da vet jeg det.:)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.593
    Torget vurderinger
    23
    OBS!!! IKKE vær så dum som meg, fylte opp standard flytteesker, alt for tungt og uhåndterlig. Stalltips: Jysk har plastkasser som er perfekte til formålet, ca. 35 LP's, lokk også - til 56,-
    Anbefales til sånne latslaurer som oss som har saneringsmodne kropper i tillegg!!

BurntIsland

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.02.2006
    Antall liker
    13.313
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    3
    OBS!!! IKKE vær så dum som meg, fylte opp standard flytteesker, alt for tungt og uhåndterlig. Stalltips: Jysk har plastkasser som er perfekte til formålet, ca. 35 LP's, lokk også - til 56,-
    Anbefales til sånne latslaurer som oss som har saneringsmodne kropper i tillegg!!
    Enig. Hjalp en vinylsamler å flytte en gang, hvis kone jobbet på Nidar sjokoladefabrikk. Mengder av kvadratiske esker på 35cm. Beste vinylflyttinga jeg har vært med på.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    tror faktisk det er bedre å gå ned trapper med 2-4 bæreposer i hendene enn å bruke esker. Da har du fin sikt nedover trappa. Eskene er kun til å ha stødig biltransport, all bæring i doble bæreposer.

X

X186841

Gjest
    Brette flyttekasser satte jeg fruen til å gjøre, hun kunne meldt seg inn i mensa, noe jeg nok ikke hadde nådd opp til.
    Lykke til med flyttingen, du kommer nok til å kjenne det på kroppen vil jeg tro.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Brette flyttekasser satte jeg fruen til å gjøre, hun kunne meldt seg inn i mensa, noe jeg nok ikke hadde nådd opp til.
    Lykke til med flyttingen, du kommer nok til å kjenne det på kroppen vil jeg tro.
    takk, et flyttebyrå skal ta alle uvesentlighetene. Med forsikring og det hele.
    De viktige tinga: stereoen, platene, kaffemaskina, platevaskeren, de må tas separat, ja.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.053
    Torget vurderinger
    27
    Plastposer fungerer aldeles ypperlig for flytting.

Hvor går ferden?

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Takk, kan ikke tenke meg noe som passer bedre til selve bæringa. Det måtte i såfall vært store esker, lift og truck. Men har jo ikke så mange plater.

Ferden går til Indre Østfold i Viken, nærmere bestemt Tomter.

20200318_153214.jpg

Kjøpte meg et hus på landet, helt plutselig.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    35.812
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Og plutselig ringer LP-transportør chAlshus på døra, og da måtte vi selvfølgelig prøvekjøre systemet. EN trappetur (med to personer, så da kan vi kalle det to turer) førte 10 poser, 150 LPer ut døra. Jevnt fordelt mellom oss, sju poser på sjåfør, tre poser på meg. Dette gikk på skinner (for meg).

Nå gjenstår det å regne ut hvor mange kalorier som brukes, slik at jeg kan plassere et passende forråd av øl, potetgull, solbriller, antibac og påskemarsipan på hver eneste repos nedover.

Fosse

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.08.2003
    Antall liker
    28.053
    Torget vurderinger
    27
    Gratulerer med nytt hus!

Dette må da bli aldeles glimrende. Klokt valg. Regner med å bli invitert en gang.

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.098
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    chAlshus var inom meg rett før deg tenker jeg? og leverte varer som var bestillt fra BikeS. Service til karaktær 10:)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn