united
Æresmedlem
Jøss, da må du lære deg nytt språk.
Og melde deg inn i Klanen.
Og melde deg inn i Klanen.
Skjedd lite her på nyåret, men i dag dukka det opp ei pakke
Vis vedlegget 239066
fin og svart var den også, kanskje alt heretter blir av den fargen jeg ser på livet
Vis vedlegget 239067
kobles rett opp, med coax'n først
Vis vedlegget 239068
mindre enn konkurrenten, bare halvparten jo
Vis vedlegget 239069
Spiller musikk, vaffal, først blei det engelsk rå soul.
[video=youtube;DpjXY5JsFLg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DpjXY5JsFLg[/video]
[video=youtube;Q0jTWPe9cIs]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Q0jTWPe9cIs[/video]
Får spille et par uker før før shootout
Tja, si det... Litt vanskelig å sette ord på det, men CJ har ofte en egen "flow & glow" - i mangelen på et dekkende begrep.Vet ikke hvor den kunne vært bedre, egentlig, hva var bedre på CJ-dac'n?.
Èn sterk side er er tempoet, den henger skikkelig med på ting, kildematerialet kan ikke bli for dynamisk/temposterkt. Merket også umiddelbart at bassen ble stramma opp.
Tror vel at denne er et bra utgangspunkt for at forsterkere/høyttalere skal få til parametere som holografi/3D, presens, avrunding i toppen, etc. En bra dac skal vel ikke drive med så mye mer enn det, altså være oppløst og henge med, og gi et bra grunnlag for resten av kjeden?
Satte den opp mot Marantz NA-11S1, den dummet seg ikke ut der.
Haha, du har jo så fin en vasker selv du, Townes. Og kjekke små assistenter, ikkeno' synd på deg.Fin vasker. Tar med meg de 5-600 eg ikkje har fått vaska ennå neste gang eg skal til Tiggerstaden
Så har du noe å gjøre på mens eg syter og klager.
Faktisk vask av det meste, klær, vinyl, meg selv, etc..Nå snakker du om vasken av vinyl, ikke sant?
Ja, ivrer man for saken, så går det meste veldig greit. Slik er det med det meste. Da er det på huet med LIttle Feat/Lowell George i bakgrunnen. Og regnvær.Hehe, takk skal du ha. Er ting artig nok, skriver det seg selv, er min erfaring.
Hei, så Norwich bli banka 4 0. Vanligvis er det noen som selger svartebørsbilletter utenfor, denne gangen var det masse "spare ticket, anyone" vi hørte hele tiden. "Alle" ville se første kampen med Giggs som manager.Hvem kamp var du å så på ? og hva mener du om neste manager får hjerteklubben vår ?
skriver karen som ikke gadd å hente ei banankasse full med 60talls singler....Blodig urettferdig at enkelte kommer til dekket bord, og bare kan ta med seg hjem det andre bruker litt tid og noen penger på. Fin fangst, men blodig urettferdig som sagt.
Legg merke til fraværet av emotikons!
skriver karen som ikke gadd å hente ei banankasse full med 60talls singler....Blodig urettferdig at enkelte kommer til dekket bord, og bare kan ta med seg hjem det andre bruker litt tid og noen penger på. Fin fangst, men blodig urettferdig som sagt.
Legg merke til fraværet av emotikons!