M
medlem215396
Gjest
Fordi jeg ikke synes noe om tilnærmingen. Jeg angrer forresten på at jeg i det hele tatt involverte meg i den slags tråd@Stover – Sinnafjes? Hvorfor det?
Fordi jeg ikke synes noe om tilnærmingen. Jeg angrer forresten på at jeg i det hele tatt involverte meg i den slags tråd@Stover – Sinnafjes? Hvorfor det?
Hvilke Magnepan er det du har, og hva hadde du før ?I mitt tilfelle ble det Magnepan fordi jeg måtte friske opp en hobby jeg var i ferd med å bli drit lei av. Med noe helt nytt, derfor Magnepan.
Det ble meget vellykket .
Lar du virkelig et ynkelig ordspill ødelegge dagen for deg? Jeg pleier vanligvis å beklage hvis jeg har tråkket noen på tærne, men akkurat dette synes jeg er innafor det et menneske bør tåle.Fordi jeg ikke synes noe om tilnærmingen. Jeg angrer forresten på at jeg i det hele tatt involverte meg i den slags tråd
Startet for 3 mnd siden med .7, onsdag denne uken kom nye 1,7i inn døren.Hvilke Magnepan er det du har, og hva hadde du før ?
Det er fint. Da kan vi gå videre.Dagen er på ingen måte ødelagt for min del, det bør den ikke være for din del heller
Det kjøpet må virkelig ligge å gnage, det samme sa du 10.02.2022Dac 30 og R32 riaa fra Primare
mvh
Oppss det visste jeg ikke men kan ikke sies nok ganger. Noe av det dårligste jeg har hatt i husDet kjøpet må virkelig ligge å gnage, det samme sa du 10.02.2022
Så forskjellige preferanser kan en ha...Det dårligste jeg har hatt innom er Topping E30 eller hva den het.
Ingen dingser eller kabler har vært i nærheten av å kvele musikkglede som den.
Drømte en gang i tiden om en slik bw.BW Nautilus 805
Gamut L5
Rega Elys
Sikkert ikke dårlig, men funka overhode ikke for meg
Er vel den veien jeg vil gå etter hvert med mine diy horn men vil trenge hjelpAngrer på kjøp av sub, kabler, dac og kilde før jeg gikk over til dsp med mulighet for timing og delay. En ny verden åpner seg med dsp.
Den er da helt grei? Bruker den fra TVboks og inn i Technics minirack og System Audio Talent TV høyttaler fra anno 2000, Fungerer helt fint og merker ingen egenlyd i det hele tatt. Enormt mye bedre en TVns ubrukelige høyttaler lyd. Egen strømforsyning da jeg ikke likte tanken på å la den gå på IPhone lader døgnet rundt .Det dårligste jeg har hatt innom er Topping E30 eller hva den het.
Ingen dingser eller kabler har vært i nærheten av å kvele musikkglede som den.
Det gøye er at lydforskjeller på slike apparater er veldig dyrt. Rimeligere saker = 1.Uttalige dacer og streamere i leten etter lydforskjeller.
Ikke veldig mange penger tapt da.Brukte E30 II til hodetelefoner i noen måneder og fant den helt ypperlig.