Er for tiden over på tvungen DNB løsning etter at de fjernet nettbanken til Sbanken, men det er visstnok bare midlertidig og jeg er uansett ikke så begeistret for DNB sin nettbank. Så hvem har en bra og funksjonell nettbank? Vil helst ha en løsning for dagligbank og sparing, men har vel kommet til den konklusjonen at de fleste sparebanker er alt for dyre og har dårlig utvalg på fond, og mangler mulighet for aksjekjøp. Så det blir sannsynligvis bare lønnskonto og betalings løsning som blir brukt.
Opprettet konto hos Bulder for ApplePay når DNB fjernet ApplePay men de hadde kun mobilbank og manglet endel tjenester som f.eks utenlandsbetaling. Utenlandsbetaling er vel på plass nå og med en ipad app på plass så ble det mye bedre en på en liten mobilskjerm. Siden jeg sannsynligvis dropper spareløsning så kan jeg kanskje leve med Bulder men da må det tas med kost på en ny ipad. Ellers er det vel OBOS, Nordea, Eika eller Sparebank 1 gruppen?
Noen som er veldig fornøyd med sin nettbank?
Opprettet konto hos Bulder for ApplePay når DNB fjernet ApplePay men de hadde kun mobilbank og manglet endel tjenester som f.eks utenlandsbetaling. Utenlandsbetaling er vel på plass nå og med en ipad app på plass så ble det mye bedre en på en liten mobilskjerm. Siden jeg sannsynligvis dropper spareløsning så kan jeg kanskje leve med Bulder men da må det tas med kost på en ny ipad. Ellers er det vel OBOS, Nordea, Eika eller Sparebank 1 gruppen?
Noen som er veldig fornøyd med sin nettbank?