Ja, men det er en BMW. Nærmere bestemt 1800 SA som er produsert, og for det meste solgt, i Sør Afrika og Rhodesia.BMW rett etter at de kjøpte Glas?
Men hvis du zoomer inn på skiltet som står ved siden av bilen, står det Glas J 700
Du gjør det litt for lett for oss når du viser skiltet. Den Pontiacen har forresten betalt årsavgiften for 2016.
Whatever...Du gjør det litt for lett for oss når du viser skiltet. Den Pontiacen har forresten betalt årsavgiften for 2016.
https://www.skatteetaten.no/no/Pers...sjekk-betalingsstatus/sjekk-betalt-arsavgift/
Grunnen til at jeg skriver "whatever" er at det finnes så mange måter å jukse på i denne tråden at jeg bryr meg egentlig ikke om det står Pontiac eller regnr vises. Var heller mer at dette er biler som går på norske veier (Pontiac i Mysen og F Type i Oslo) og som det ikke går 14 av på dusinet, slik som Tesla, Passat og Toyota. Tråden hadde vært mer artig om det var biler vi ser langs veien i Norge, men det er min meningMan kan i hvert fall lese "Pontiac" på støtfangeren der, over skiltet. Men jeg vet ikke hva slags Pontiac det er.
At den andre var en Jaguar, det visste jeg.
Men den Glas/BMW/"whatever" bilen var vanskelig.
Et siste hint
Vis vedlegget 386177
Har du sett en Fiero på din vei siste uke og hvor mange Passat, Tesla, Toyota har du sett?Pontiac Fiero var da ikke et så uvanlig syn for et 10 år eller to siden, eller de var kanskje nettopp det pga mange ble offer for alskens kjipe Ferrari replica o.l ombygginger da det fantes mange kitt å få kjøpt.
Jepp Intermeccanica Indra er rettEt siste hint
Vis vedlegget 386177
Intermeccanica Indra?
http://www.intermeccanica.org/vehicles/indra/Indra.htm
Passat, Tesla og Toyota teller jeg ikke og det bor en Fiero et par mil unna, men nei ser de ikke ofte.Har du sett en Fiero på din vei siste uke og hvor mange Passat, Tesla, Toyota har du sett?Pontiac Fiero var da ikke et så uvanlig syn for et 10 år eller to siden, eller de var kanskje nettopp det pga mange ble offer for alskens kjipe Ferrari replica o.l ombygginger da det fantes mange kitt å få kjøpt.
Har du sett en Fiero på din vei siste uke og hvor mange Passat, Tesla, Toyota har du sett?Pontiac Fiero var da ikke et så uvanlig syn for et 10 år eller to siden, eller de var kanskje nettopp det pga mange ble offer for alskens kjipe Ferrari replica o.l ombygginger da det fantes mange kitt å få kjøpt.
Hekken er jo klart VW, men fronten minner meg om en slik "dusinvare varebil" fra UK!Vis vedlegget 386194
Det finnes sikkert minst en slik i Norge, men hva er det?
(Ingen poeng for å si VW)
+ 2000 Tesla, Passater, Golfer og annetHar du sett en Fiero på din vei siste uke og hvor mange Passat, Tesla, Toyota har du sett?Pontiac Fiero var da ikke et så uvanlig syn for et 10 år eller to siden, eller de var kanskje nettopp det pga mange ble offer for alskens kjipe Ferrari replica o.l ombygginger da det fantes mange kitt å få kjøpt.
Så en på parkeingen hos Volvo på Nydalen I Ringsaker for et par tre uker siden.