Jovisst, men det var ikke den jeg så sist 
(ref. trådens tittel)
(ref. trådens tittel)
|
er forsåvidt klar over de koreanske hullene i dannelsen, tror ikke jeg har sett noe fra Ki-Duk,Syncro: Og DER satte jeg på tidenes beste tyske film: CHRISTIANE F...Tankelesing???
Superhkm: Gi meg heller en film fra Kim Ki-Duk, du...DET er håndverker´n sin...
Fellini er en bra plass å starte...Jeg har omtrent alt som fins av disse gamle klassikerne fra Hollywood og UK. Men har nok dessverre noen stygge huller ellers, f.eks Italia. Jeg må ta meg sammen!
Criterion har en fin Begman boks (Region free) også, hadde mye fra før på DVD men kjøpte den når den kom ut for et par år siden, men har ikke begynt på den enda.Den Felliniboksen så fin ut. Hadde jeg ikke hatt alle fra før så ville jeg slått til på denne.![]()
Først Tati, og nå Keaton, strømmer du disse eller kjøper du ?
Liker du Tati så er kanskje denne av interesse?Først Tati, og nå Keaton, strømmer du disse eller kjøper du ?
Keaton på tube, menn Tati har jeeg på dvdFørst Tati, og nå Keaton, strømmer du disse eller kjøper du ?
Jeg skal ikke kalle meg selv en ekte filmfreak, men noen hundre dvds og bluerays har det jo blitt. Tilstår samtidig at det streames til projektor av og til..Klassikere, Syncro..!
Superhkm: Ærlig talt, en ekte filmfreak har tusenvis av filmer på fysisk format!! Og BRUKER dem![]()