MrSpock
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 06.03.2007
- Antall liker
- 5.996
Men motorlyden fra Mustangen hans er visst fra en Ford GT 40, mener jeg å huske fra en dokumentar.Verdens beste biljakt. Bullits Mustang kjører så hardt at den mister fem hjulkapsler!
Har sett denne også, synes denne var virkelig bra (til tross for at den er 4 timer lang). Skulle bare hatt den på UHD blu-ray - var litt nedtur med streaming kvalitet.I kveld så jeg den 4 timer lange Zack Snyder's Justice League (2021) - den lengre og omgjorte versjonen av filmen fra 2017.
Synes filmen er bra - har sans for den litt mørke tonen Snyder har satt i både denne og Batman vs Superman. Setter stor pris på flott filming og stort sett fjellstøtt kamera!! Merker at det er lagt mye arbeid og omtanke i prosjektet. Litt synd med det smale formatet og ikke 3D.
Feil! Det er faktisk omvendt. Den norske filmen fra 1959 er basert på en norsk roman og ble kopiert av danskene i 1961.Norsk vri på en Dansk film
Enig at denne ikke var veldig givende.En annen fra viaplay:
Vis vedlegget 714569
At det et mulig å lage en så intetanende film med så gode skuespillere er ett mysterium!
Her har det feilet på mange plan!
Prøver på så mye, men faller igjennom på alt! Lenge siden jeg har sett en mindre spennende film!
Har denne (og de andre) på UHD blu-ray, det er en annen opplevelse enn Disney+Denne gangen sett på strømming fra Disney+
Dolby Atmos og Dolby Vision
Det hjelper jo på. VS blu-ray utgaven så er det overaskende nok en liten oppgradering.
Det dårligste med hele filmen er at slutten tilsier at det kommer en oppfølger...En annen fra viaplay:
Vis vedlegget 714569
At det et mulig å lage en så intetanende film med så gode skuespillere er ett mysterium!
Her har det feilet på mange plan!
Prøver på så mye, men faller igjennom på alt! Lenge siden jeg har sett en mindre spennende film!
Ja, forsåvidt familievennlig. Balanserte bra med alt det andre groteske jeg ser på...^ Den så jeg i går, kanskje litt vel familievennlig osv, men underholdende nok, ok film.
Litt enig, men ikke uten sinnssykt svært hederlige unntak. Hvis man ikke har sett Mandy, så anbefales det på det varmeste. Den er sånn man trodde alle filmene var på 80-tallet, når man studerte VHS coverne i videosjappa.De senere årene har jo Nicholas Cage vært en garantist for møkkafilm..
Zack Snyder's Justice League er mye bedreNeste er Zack Snyder's Justice League. Håper den er langt bedre. Trenger en opptur nå.
Norske? Hva har jeg ikke fått med meg nå? Det blir forresten mere og mere etterhvert som alderen kommer...Ser på den "Norske" star wars filmen ....
Mulig det er denne? Star Wars The Empire Strikes Back, HothStar Wars PlacesNorske? Hva har jeg ikke fått med meg nå? Det blir forresten mere og mere etterhvert som alderen kommer...
Ah...selvsagt. Meg som er treg i oppfattelsen som vanlig.Mulig det er denne? Star Wars The Empire Strikes Back, HothStar Wars Places
Samma det, bare bilde og lyd er smash-bang.