S
Syncrolux
Gjest
Et helsikes monster å justere konvergens på dette....
Det var knallkult, men husker jeg syns det var litt ork å justere bildet, og at det aldri ble helt skikkelig skarpt. Når den røyk i tordenvær brukte jeg forsikringspengene til å kjøpe meg en CRT 16:9 tv isteden, i påvente av at prosjektorteknologien skulle bli lettere ha med og gjøre, og bedre. Men det var definitivt en morsom erfaring å ha med seg.Ja, crt proj var kult, enorm dingsverdi - varme opp en halvtimes tid osv, min gamle Barco, en tung jævel
Bra sortnivå.
Klarte du virkelig å lide deg gjennom all reklame og avbrudd? Jeg har ikke sett en film på lineær tv på mange år. Jeg blir irritert bare av tanken.Satt og kopet foran TV-en i forgårs, da denne begynte. Så den til ende. Inkludert reklamepauser. Følte meg skitten etterpå. Sånne litt halvdårlige actionkomedier fra 80-/90-tallet – greit nok med nostalgi, men livet er for kort til å se dårlige filmer, og i hvert fall to ganger
Vis vedlegget 813392
Hvorfor forsøker du å gjøre dette til vårt problem?Klarte du virkelig å lide deg gjennom all reklame og avbrudd? Jeg har ikke sett en film på lineær tv på mange år. Jeg blir irritert bare av tanken.
Nei, det var helt grusomt. Klassisk tilfelle av «må bare se resten». Jeg ser heller aldri film på lineær-TV (dette var et unntak), men sport derimot, da blir det ofte lineært. Men jeg sitter ikke og ser på reklamen, altså. Avbrudde er irriterende nok som de er.Klarte du virkelig å lide deg gjennom all reklame og avbrudd? Jeg har ikke sett en film på lineær tv på mange år. Jeg blir irritert bare av tanken.
Jepp...var den første virkelig den beste?
Hadde du holdt deg unna Twilight, så hadde du kanskje sett ham med andre øyne?Selv om skuespiller som spiller Batman, ikke er en jeg er stor fan av
Se «The Lighthouse» der er han en verdig motspiller til selveste Dafoe.Hadde du holdt deg unna Twilight, så hadde du kanskje sett ham med andre øyne?
Oh yes, de to neste så jeg som «ufrivillig morsom nachspielfilm» den fjerde har jeg ikke sett. Ble litt nysgjerrig nå.Jepp...
Seff, sett den! Derfor er jeg fan av unge Pattinson.Se «The Lighthouse» der er han en verdig motspiller til selveste Dafoe.
Så ikke Twilight dessverre, er ikke i målgruppen for dårlige fjortiss-vampyr greier, men siden du har sett Twilight så regner jeg med at du har mye innsikt å dele om skuespilleren?Hadde du holdt deg unna Twilight, så hadde du kanskje sett ham med andre øyne?
Pattinson var underholdende i «The King» og helt fin i «Tenet» . Twilight har jeg ikke sett, men alle må vel starte et sted.Så ikke Twilight dessverre, er ikke i målgruppen for dårlige fjortiss-vampyr greier, men siden du har sett Twilight så regner jeg med at du har mye innsikt å dele om skuespilleren?
First Blood. Mest substans, best skuespill, og Brian Dennehy som sheriffen er minneverdig.Jepp...
Den virket rett og slett uferdig og tom. Var så skuffet!Den siste Rambo filmen en en voldsorgie som jeg ikke likte så veldig godt, og handler utelukkende om hevn. Men den hadde et uventet dødsfall jeg ikke så komme.