Kanskje mister Stallone er over peak høyden hva gjelder kreativitet og nye ting å finne på med denne karakteren.Den virket rett og slett uferdig og tom. Var så skuffet!
Men nr. 4 var jo ganske ok.
Kanskje mister Stallone er over peak høyden hva gjelder kreativitet og nye ting å finne på med denne karakteren.Den virket rett og slett uferdig og tom. Var så skuffet!
Mange av disse hysteriske komediene fra USA på 70- og 80-tallet har tapt seg veldig. Steve Martin, f.eks., er en fyr jeg synes er direkte umorsom.Så ble det gjensyn med denne western parodi komedien i går. Desverre ikke like morsom som jeg husker den. Satt ikke å gapflirte akkurat men underholdende nok. Politisk korrekt er den i alle fall ikke. Ikke engang i 1974. Vil rangere den som litt under middels.
Vis vedlegget 814574
Jeg så Rambo First Blood da den var relativt ny. Brian Dennehy er alltid verd pengene å se, men Stallone kuttet jeg ut etter den filmen, har ikke sett en eneste Stallone-film etter denne. Siste kvarteret var en lidelse å se, Stallones snøvling og snufsing var noe av det dårligste skuespill jeg har sett.Kanskje mister Stallone er over peak høyden hva gjelder kreativitet og nye ting å finne på med denne karakteren.
Men nr. 4 var jo ganske ok.
Stallone er nok litt sånn hat/elsk. Jeg kjøpte han i First Blood. Men jeg har ledd godt av mange parodier på snøvlingen hans. Robin Williams og Weird Al Yankovic f.eks.Jeg så Rambo First Blood da den var relativt ny. Brian Dennehy er alltid verd pengene å se, men Stallone kuttet jeg ut etter den filmen, har ikke sett en eneste Stallone-film etter denne. Siste kvarteret var en lidelse å se, Stallones snøvling og snufsing var noe av det dårligste skuespill jeg har sett.
Forskjellen er at Stallone tror han er god, Arnold vet han er dårlig.Har sans for Stallone, blir litt som med Arnold - så dårlig at det ... blir bra
Men du er vel den som "forstår"? Jeg tror jeg meget godt forstår hva jeg selv liker.Pink; Det er vel heller du som ikke har forstått hverken Sly eller Arnie…
Copland var en grei film, men Stallones prestasjon i den var faktisk fantastisk!Copland var heller ikke så aller verst
Så denne selv for et halvt år siden, koselig gjensyn.Så ble det gjensyn med denne i går. Mange filmer står seg ikke etterhvert som tiden går, men denne har holdt seg forbausende bra. Eventyr og action i skjønn forening. Filmen taper litt tempo sånn ca midtveis, men tar seg inn igjen. Klart godkjent...
De lager ikke slike filmer lengre...
Vis vedlegget 814355
Kjempelenge siden jeg har sett den, men jeg mener å huske jeg reagerte på at Stallone hadde et ekstremt snevert emosjonelt spektrum i den filmen – deppa, fåmælt politimann.Copland var en grei film, men Stallones prestasjon i den var faktisk fantastisk!
Så denne selv for et halvt år siden, koselig gjensyn.
Siden Michael Douglas beste filmer ble nevnt - jeg liker spesielt hans 70 talls prestasjoner i Coma & The China Syndrome.
Utenom dette setter jeg Falling Down & The Game høyt.
Han var producer på Gjøkeredet, talentfull fyr.
Kommer bare til innlogging med linken din, kan du skrive tittelen på filmen?
Gikk ikke å se noe som helst i sted, men nå har han ordnet det.Hvis du kikker (ikke klikker) på selve linker ser du at det er Hitsville: the making of Motown.
Samme som Daniel Craig prøvde seg på med Dave Bautista i en Bond film. Det var DET kneet kan du si......Fun fact: Stallone skulle tøffe seg når han spilte inn den Rocky filmen med Dolph Lundgren som russisk terminator, og ba ham om ikke holde igjen på slagene så det skulle se ekte ut. Det endte såklart med Stallone på sykehus med sprukket bukhinne eller noe sånt. Dolph er legit.
Konsekvensene av method acting, kanskje da. Greit at man vil at det skal se ekte ut, men sånt virker bare temmelig lite smart. Dave Bautista var vel wrestler tidligere, og ser jo ut som han er istand til å brette sammen Craig på midten. Internet sier han er 193 cm høy, og veier 131 kg.Samme som Daniel Craig prøvde seg på med Dave Bautista i en Bond film. Det var DET kneet kan du si......
Jeg har da ikke noe i mot verken fransk eller spansk eller tysk eller meksikansk eller koreansk eller japansk film og jeg har hundrevis av dem, men du kan jo skrive om dem selv hvis du mener at det mangler omtaler. Hvis du ikke har sett meg omtale annet enn italiensk film i denne tråden så har du ikke sett godt nok etter. Se hva du vil og kommenter hva du vil, men ikke legg deg opp i hva andre kommenterer. Hvis du derimot er uenig i en kommentar så kom med din egen vurdering av filmen etter å ha sett den.AAM01: Hva med å se en fransk perle istedet? Det er ikke bare Italia som lager god film. Jeg tror ikke jeg har sett deg kommentere annet enn italiensk film i tråden..