PederP
Hi-Fi freak
Parasite er jo heilt fantastisk.Nettopp ! Nå kan man se fire filmer av Bong Joon Ho på Nrk ! Parasite er fantastisk, men M of M er ikke gæærn den heller.
Eller det er den, men på en bra måte..
Parasite er jo heilt fantastisk.Nettopp ! Nå kan man se fire filmer av Bong Joon Ho på Nrk ! Parasite er fantastisk, men M of M er ikke gæærn den heller.
Eller det er den, men på en bra måte..
Det kan være fordi du ikke leste advarselen i Guardian først.Skjønner ikke helt hvorfor jeg har sett alle fire...
Charles Bronson learned all his French dialogue phonetically so that his lips would match the actual dialogue, avoiding the unsynchronized "lip flapping" that plagued many European films with multi-national casts of the time. Bronson's dialogue was then dubbed by American expat filmmaker John Berry, who also dubbed the actor in Farvel, min venn (1968). Bronson dubbed his own dialogue in the English version.
The 1971 song by The Doors "Riders on the Storm" was reputedly influenced by this film. Jim Morrison allegedly was so taken in by the film and in particular its plot that he wrote the song as a result.
Når du bruker så mye av budsjettet på skuespillerlønninger at du må få søstra di til å lage plakaten…
Django: You can clean up the mess, now. But don't touch my coffin.
Italiensk produsent, spansk regissør, filmet i england.The Living Dead at Manchester Morgue (1974)
Er beskrevet som en spansk/italiensk/britisk film - men den er på engelsk og foregår i England.
Fant denne på Amazon Prime i kveld - veldig bra film.
Brezan: Didn't you hear them? The war is over!
Murphy: Their war. Not mine!
Uff, jeg måtte le av dennefordi jeg ikke har noe liv
No worries, det var litt tilsiktet kokettering egentlig. Jeg hadde en litt kjedelig, men også helt ok kveld alene og bare slappet av. Men ja, det var ikke bortkastet å se den, vil si det var en kvalitetsfilm selv om det var litt mer tragedie enn komedie.Uff, jeg måtte le av denne
Å se en god film synes jeg virkelig er kvalitetstid - noe av det beste!
Tipper du tenkte på denne. Jeg likte begge egentlig. ;PSuper film, langt bedre enn "broderfilmen" sett fra den andre siden, som jeg symptomatisk har glemt tittelen på.
Tipper du tenkte på denne. Jeg likte begge egentlig. ;P
Suveren film. Undervurdert, og Nicholson er troverdig. Særlig i den gripende sluttscenen.For det første irriterer det meg en del at imdb automatisk oversetter filmtitler til norsk, for det gjør det ofte mye vanskeligere å søke dem opp.
Men jeg likte denne egentlig. En Nicholson film jeg ikke hadde sett, så da jeg satt hjemme og så på tv i går fordi jeg ikke har noe liv passet det jo fint med denne komisk-nitriste eksistensielle filmen om ensomhet, alderdom, og død. Det er en slags billig og litt nedslitt hyperreallisme i hele filmen som får den til å føles litt mer tv enn film, for å si det sånn. Nicholson er utmerket som alltid.
Ah, takk for tips. Ikke fått med meg. Wes A. skuffer nesten aldri. Men jeg får vente til jeg kan se den hjemme. Jeg liker egentlig bare å se popcorn filmer på kino