SVS Inderøy
Hi-Fi freak
Kommer alltid frem kvelden før kvelden
Hvorfor er DC så ræva på dette? Det eneste severdige er noen få filmer, som Flash, The Dark Knight Rises, Wonder Woman og Batman v Superman: Dawn of Justice.Vis vedlegget 975704
Blue Beetle (2023)
Fet lyd er det eneste jeg kan si var ett pluss i den filmen. Kommer ikke til å bli sett i gjen.....
Kanskje de hvite er vanskelig å selge?Akkurat skrudd av TV etter å ha sett denne selv. Den var slett ikke verst denne her MrSpock
AI…sponset Elon alle Teslaene i filmen tru?
Foruten platesamlingen så rullet husets eier med McIntosh rør og annet så jeg. God lyd i filmen tross dette
Så denne selv i går, bra film syns jeg.Kanskje de hvite er vanskelig å selge?
Enig bra lydspor.
Skikkelig fart i sub&romperistere når oljetankeren drar på land
Detective Axel Foley (Eddie Murphy) is back on the beat in Beverly Hills. After his daughter’s life is threatened, she (Taylour Paige) and Foley team up with a new partner (Joseph Gordon-Levitt) and old pals Billy Rosewood (Judge Reinhold) and John Taggart (John Ashton) to turn up the heat and uncover a conspiracy.
Gjorde sterkt inntrykk i min ungdom. Jeg lærte meg til og med å spille temamelodien, Cavatina, på gitar.
Det som er galt med den er at den ikke er like bra som de to første, og at regissørens datter har fått en rolle hun kanskje ikke var klar for.Splattermeter?
Hva er forresten galt med den tredje Gudfaren-filmen?