Med andre ord er filmens tittel uinteressant. Eller 'nuff said' som man også kunne sagt.gismo skrev:av og med Clinter`n
Med andre ord er filmens tittel uinteressant. Eller 'nuff said' som man også kunne sagt.gismo skrev:av og med Clinter`n
"Million dollar baby" kan man jo også kalle den ;Dmarsboer skrev:Med andre ord er filmens tittel uinteressant. Eller 'nuff said' som man også kunne sagt.gismo skrev:av og med Clinter`n
Marty Feldman er en av de største. Nesten på høyde med Chaplin, og i samme klasse som Peter Sellers.dag1234 skrev:Mel Brooks Young Frankenstein Hysterisk morsom, spesielt Marty Feldman som Igor.
Nei, denne filmen kan man ikke gi terningkast. Hvis man først skal gi den teringkast så benytt mange terninger og sett de på seks alle sammen. Denne er episk, og fortjener å være med i vurderingen som tidenes bste film.room skrev:Once upon a time in America.
Knallfilm. terningkast 6..
Tor - God of Timber!8x12_TOM skrev:Selv om jeg er snekker og heter Tor var ikke dette min type film ;D
Tidenes største komedie ;Ddag1234 skrev:Blake Edvards The pink panter strikes again
Syntes den vinglet i alle retninger, men jo - det var en viss sjarm. Fint spill av Ben Kingsley tross lite å spille på i manus.rumath skrev:Likte wackness jeg. I dag så jeg Lincoln lawyer, anbefales.
Enig - bra film. Iskrem er godt - 94 rulerrumath skrev:Likte wackness jeg. I dag så jeg Lincoln lawyer, anbefales.
Har ikke sett denne, men Gandolfini er jo generelt strålende i det meste, IMO selvsagtØivindJ skrev:Welcome to the Rileys
En søt liten film egentlig. Kristen Stewarts prestasjon er kanskje noe varierende her og der, men hun drardet forsåvidt i land på en grei måte.
Fantastisk film, Robert Rodriguez er Mannen.C. Alshus skrev:
Splatterkomedie og generell møkkafilm.